Blog bejegyzések

Google Consent Mode V2 – Mi ez és mi a dolga vele egy weboldal tulajdonosnak?

Talán már hallottál róla, hogy nagy változás van folyamatban az adatkezelési szabványokban. A Google-nél ez elég komolyan befolyásolja a fizetett hirdetések futtatását (is). Miről van szó? Az Európai Unió adatkezelési követelménye kapcsán változtatni kell a weboldalak süti – cookie – kezelési beállításain. Ezúttal azonban úgy döntöttek, hogy a „nagyokra” hagyják a piszkos munkát és a legnagyobb cégekre terhelik a munkát, és őket büntetik meg, ha hirdetni engedik a szabványok betartása nélküli weboldalakat. A Google már lépett is és a követelmény teljesítésére adott határidő már le is járt. 2024.03.06-tól kötelezővé vált a “Google Consent mode v2” szabvány használata mindenkinek, aki Google-termékeket használ a weboldalán. (Google Ads, Analytics, stb) De mi ez, és hogy érinti a magyar weboldal tulajdonosokat?

Jógaoktató weboldal újratervezése 7 pontban, ami neked is hasznos lehet…

…ráadásul nem csak akkor, ha neked is Jógaoktatással foglalkozó vállalkozásod van.
„De miért fizetnék érte, mikor értek hozzá?!” – szokták kérdezni elsők között azok, akik a saját maguk fognak weboldal készítésbe. Nos, például azért, mert azt az időt, amit a weboldalad szerkesztésével töltesz, fordíthatod inkább olyan teendőkre, amelyekben nélkülözhetetlen vagy. Így volt ezzel Niki is, aki ugyan tanult már a weboldal készítésről, online marketingről, de jógaoktatóként az idejét szívesebben tölti azokkal a feladatokkal, amelyek személyes jelenlétet követelnek meg tőle és azzal kapcsolatos, amit imád, nem pedig egy muszáj dolog, amit igazából csinálhat más is, nem ritkán professzionálisabban, gyorsabban és szebben. Ezért bízta ránk a weboldal felújítást Niki is. Úgy érezte, hogy az online megjelenése nem azt az igényességet tükrözi, ami kiemeli a tömegből és megmutatja a szolgáltatása minőségét.

Nézd meg hogyan újítottuk fel Niki weboldalát és gyűjts inspirációt, ha a te weboldaladra is ráfér egy kis korszerűsítés…

“Egy átlátható weboldal, amit én is tudok kezelni” – ezt kérte tőlünk Balázs a weboldal felújítás előtt

Sorozatunk újabb részeként ismét egy weboldal felújítás projektet mutatunk be.
Balázs egy olyan egyszerű oldalt szeretett volna, ami megjeleníti az általa nyújtott szolgáltatásokat, ahol az érdeklődők fel tudják venni vele a kapcsolatot és amit ő maga is tud kezelni, később új tartalmakkal bővíteni.
A Websiker Csomag tökéletes választás számára, hiszen ezeket mind biztosítja, a későbbiekben pedig továbbfejleszthető. De nézzük meg részletesebben, hogyan alakítottuk ki az oldalát és milyen lehetőségeket tartogat a jövőre nézve!

“Egy vidám weboldal, sokszínű családoknak” – weboldal felújítás a mozaikcsaládok mentorának

Szilvi nem csak az igen pontosan meghatározott szakértői pozíciója miatt (mozaikcsaládok mentora) kivételes ügyfelünk, hanem azért is, mert a weboldala első verzióját ő maga készítette el a Websiker Mentor Program videós tananyagai alapján.
Néhány hónappal a vállalkozás indulása után máris elérkezettnek látta az időt, hogy még profibb megjelenést kapjon a weboldala. Bár így is sokan dicsérték, szerette volna, ha a weboldal megjelenése összhangban van az általa nyújtott szolgáltatás minőségével és a képviselt értékekkel.
Nézzük meg együtt, mi változott…

Marketing kivitelező akarsz lenni? Akkor a diploma nem lesz elég

Tény, hogy rengetegen szeretnének online marketinggel foglalkozni. Mondhatnánk azt is, hogy a 10 millió online marketing szakértő országa vagyunk. Ami talán nem is csoda, hiszen a kávés laptopos képeket és a jó hangulatú tanácsadásokról szóló posztokat látva vonzóvá válik ez a munkakör és sokan lelkesen vágnak bele, akár előképzettség vagy tapasztalat nélkül is. Pedig ahhoz, hogy tényleg megtaláld a számításaid ezen a területen, tanulnod kell. A diploma után is. Van ugyanis, amit nem tanítanak az egyetemen, viszont tudnod kell, ha marketing kivitelező lennél.
Olvass tovább, ha érdekel, én hogy látom ezt a helyzetet és mit javaslok, ha szeretnéd megalapozni a jövőd már az egyetemi éveid alatt!

Hogyan védheted meg a vállalkozásod egy válság idején?

Egy gazdasági válság soha nem jön jókor. Sokak szerint szinte lehetetlen rá felkészülni. A 2020-as tavaszi vírushelyzet sok vállalkozást megrendített, vagy romba döntött. Vállalkozók tömege hagyta abba tevékenységét és ment el pl. árufeltöltő, vagy futár munkát keresni, hogy kenyeret adjon a családjának. Már épp talán kezdenénk kilábalni belőle.
De egész Magyarország… sőt… egész Európa készül a koronavírus – COVID19 – második hullámára. Az adatok alapján sajnos egyre jobban úgy tűnik, hogy ez elkerülhetetlen!

Mit tehet ilyenkor a vállalkozó, aki talpon akar maradni?
Aki nem akar futár lenni, vagy raktáros a Tescoban, és nem akarja lehúzni a rolót?
Vajon az interetes megjelenéssel hatékonyabb lehet?
Erre kerestem a megoldást, amikor felgyulladt az a bizonyos villanykörte a fejem felett…

Hogyan hozz létre e-mail címet a saját tárhelyeden?

Amikor megrendeli valaki a tárhelyet és a domain nevet, azt gondolhatná, hogy ezzel kész is vagyok, a többi a weboldalkészítő dolga. Nos… sok weboldalkészítő rendes és megcsinálja neked, ha kéred, de igazából nem az ő feladata. A tárhely szolgáltató sem fog belemenni részletesen, azt mondja… „itt egy felület, ahol megcsinálhatod magadnak”

A szegény vállalkozó pedig ül és néz, hogy soha életében nem látott, nem is csinált ilyet, honnan kéne tudnia, hogy hogyan működik, vagy egyáltalán mi is az a cPanel, alias vagy e-mail továbbító és miért van rá szüksége.

Ebben a cikkben azt mutatom meg, hogy hogyan kell használni ezeket a felületeket és hogyan állítsd be profin a saját e-mail címeidet…

Hogyan rendelj domain-t, tárhelyet és kiegészítő szolgáltatásokat weboldalkészítés előtt?

Ha weboldalt készít egy vállalkozó, azt azért már tudja, hogy szüksége lesz domain névre és kell egy tárhely szolgáltatás. Előbb-utóbb az is feltűnik, hogy a böngésző azt írja ki az oldala felett, hogy „nem biztonságos” – amit már nem biztos, hogy tud, hogy miért van, de ilyenkor azért szól a webesének, hogy csináljunk ezzel valamit.

De mi alapján válassza ki egy vállalkozó a weboldalához szükséges eszközöket? Többnyire az dönt általában, hogy melyik, mennyibe kerül. Hol a legolcsóbb? Pedig hányszor megtanultuk már, hogy olcsó húsnak… De mivel erről nem kell sokat tanulni, hogy megvegyük, ezért könnyű rosszul dönteni. Ezért segítek most ezzel a cikkel kicsit, mit vegyél figyelembe, mi miért kell, és hogyan csináld pontosan a megrendelést.

Tudsz mindent az ideális vevődről, ami ahhoz kell, hogy eladj neki?

Amikor elkészült weboldalakat elemzek ügyfeleimnek, mindig arra kell rájönnöm, hogy az elején valószínűleg kihagyták az egyik legfontosabb lépést.

Pedig ha ez nincs meg, akkor egy mindenkinek szóló, száraz, alig egy-egy látogatót elcsípő weboldalad lesz ahelyett, hogy halomra válogatná ki a nagyközönségből a számodra ideális vevőket.

Hiszen a legtöbben ezért csinálnak weboldalt, nem?

Vevőszerzés miatt.

Akkor miért nem nézik meg már az elején, hogy milyen is az ő ideális vevőjük???

Mi a különbség egy weboldalkészítő és egy Websiker szakértő között?

A weboldalkészítés első lépéseként ki kell választanod azt a kivitelezőt, szakértőt, aki segíteni fog neked a webes kérdésekben és megvalósítja az elképzeléseidet. Rövid keresgélés után rengeteg szakembert fogsz találni, a választás azonban nem könnyű.
Ezért írtuk ezt a cikket, hogy pontosan tudd, kire van szükséged. Eláruljuk, mit várhatsz el jogosan a weboldalkészítődtől és mi az, amivel már nem hozzá érdemes fordulnod…

Mire jó a kutatás weboldalkészítés előtt és hogyan érdemes megcsinálni?

A weboldalak többsége úgy készül el, hogy semmilyen piackutatás, felmérés nincs előtte. Sajnos ez meg is látszik legtöbbször az eredményeken. Fejből kipattanó ötletek jönnek és készülnek el sokszor horribilis áron, és azt sem tudja az ember, hogy van-e arra szüksége az embereknek, amit kínálni akar nekik.
Arra gondoltam, hogy egy saját példával megmutatom, hogyan szoktunk egy hatékony online marketing kutatást megcsinálni.

Ez egy win-win helyzet lehet, ha benne vagy, mert miközben értékes adatokat kapsz, nekem is lesz egy kitöltőm. Cserébe rámutatok benne lévő fontos dolgokra… Kezdhetjük?

2019-ben ezzel keresték talán a legtöbb pénzt ügyfeleim…

AZ ÉN FREE BÓNUSZ GONDOLATOM NEKED 2019 VÉGÉRE:
2019-ben emiatt kerestek talán a legtöbbet ügyfeleim az egész éves megfigyelésem szerint.
Figyelj! Ez a felismerésem talán neked is gyökeresen megváltoztatja a következő éved.
 
Neeeem, nem a pozicionálást akarom most kiemelni. Nem is a kutatás fontosságát. De még csak nem is az értékesítési tölcsérekkel zaklatnálak így év végén. Bár kétségtelenül fontosak mind… Ezeket egész évben mondtam. Most még visszább lépnék eggyel. Jöhet?

Erre figyelj, mielőtt lecseréled a weboldalad

Előfordulhat, hogy egy idő után úgy érzed, semmit nem hozott a konyhára a weboldalad, már nem is tetszik annyira, mint amikor elkészült, ezért inkább csináltatnál egy újat.
Van azonban néhány szempont, amit érdemes átgondolnod, mielőtt lecseréled a weboldalad.

Lehet, hogy teljesen felesleges kiadásoktól kíméled meg magad, ha végiggondolod ezeket a dolgokat, mielőtt döntesz.

A hatásos bemutatkozó szövegek 7 titka

Szeretnéd megírni a weboldaladra szánt bemutatkozásod, de nem tudod, hogy fogj hozzá?
Olyan szöveget szeretnél, ami amellett, hogy bemutat és szimpatikussá tesz, hatást gyakorol a célcsoportodra és úgy érzik, végre megtalálták, akit kerestek?
Akkor olvass tovább, mert eláruljuk hogyan írhatsz Te is igazán ütős bemutatkozó szöveget, néhány lépés betartásával.

Hogyan körözheted le a konkurenciád egyetlen lépéssel?

A pozicionálás legalapvetőbb célja, hogy megkülönböztesd magad a konkurenciától és az emberek emlékezzenek rád. Meg kell mutatnod, miben vagy más, egész egyszerűen azért, mert az agyunk megjegyzi azokat a dolgokat, amelyek valamiért kilógnak a sorból és egyediek.

Szóval itt az ideje elfelejteni a sablonos kommunikációt és kihangsúlyozni az előnyeidet!


A rendszertelenségnek a laptopodon és az óriás e-mailek korszakának vége – Így használd a Google Drive-ot!

Szeretnéd hatékonyabbá tenni a közös munkát másokkal és átláthatóan rendszerezni a különböző tartalmaidat? Jó lenne, ha a munkádhoz szükséges fájlokat bármikor, bármilyen eszközről el tudnád érni?
Vagy csak szeretnéd biztonságban tudni a családi fotókat?
A Google Drive minden esetben jó választás, ezért ajánljuk az ügyfeleinknek is. Ez az útmutató pedig segít az első lépésekben!

Hogy szervezz nyereményjátékot, amivel Te is jól jársz?

A nyereményjáték hosszú évek óta az egyik legnépszerűbb marketing eszköz, sokan használják, hogy közösséget építsenek vagy új embereket érjenek el. Sokszor azonban kimarad néhány lépés, ami biztosítaná, hogy a játék kézzelfogható előnyt jelentsen a szervező számára is. Hiszen vállalkozóként kicsit más egy nyereményjáték, mint amit “játékosként” megszokhattál.
Nézzük, mik azok a szempontok, amiket figyelembe kell venned egy online nyereményjáték szervezése során, ha azt akarod, hogy Te is jól járj vele, ne csak a nyertes!

Felesleges a csalid, ha ezt a lépést kihagyod…

Az utóbbi időben azt tapasztaltuk, hogy sokan megfogadják a tanácsunkat, és szuper csali anyagokat állítanak össze, mégsem tudják kihasználni a benne rejlő lehetőségeket… Vajon miért?

Ha kicsit is magadra ismertél, olvass tovább, mert elárulom, mik azok a lépések, amik nélkül nem lesz hatékony a csali folyamatod!

Ügyvezető vagy tulajdonos? – VIDEÓ

Magyarországon a legtöbb vállalkozásban az ügyvezető és tulajdonos ugyanaz a személy. Az igazán nagy vállalkozások azonban elkülönítik ezt a két szerepkört, hiszen teljesen más a feladatkörük, de legyünk őszinték: a legtöbb mikro -és kisvállalkozás ezt nem engedheti meg magának.

 

Milyen referenciát kérj a weboldal készítőtől fejlesztési munkák előtt? – VIDEÓ

Biztosan előfordult már veled is, hogy mielőtt elkezdtél volna valakivel dolgozni, referenciát kértél tőle. Mutassa meg, bizonyítsa be, hogy ő a megfelelő ember az együttműködéshez. Nincs is annál jobb érzés, amikor büszkén meggyőződhetsz arról, hogy igen, ő az igazi, vele akarok dolgozni…nincs ez másképp az online weboldal készítők esetében sem. De vajon jó döntést hoztál?

+36 20 974 6601