Blog bejegyzések

Hogyan körözheted le a konkurenciád egyetlen lépéssel?

Pozicionálás - Online marketing - Websiker Ügynökség

A pozicionálás legalapvetőbb célja, hogy megkülönböztesd magad a konkurenciától és az emberek emlékezzenek rád. Meg kell mutatnod, miben vagy más, egész egyszerűen azért, mert az agyunk megjegyzi azokat a dolgokat, amelyek valamiért kilógnak a sorból és egyediek.

Szóval itt az ideje elfelejteni a sablonos kommunikációt és kihangsúlyozni az előnyeidet!

A rendszertelenségnek a laptopodon és az óriás e-mailek korszakának vége – Így használd a Google Drive-ot!

Szeretnéd hatékonyabbá tenni a közös munkát másokkal és átláthatóan rendszerezni a különböző tartalmaidat? Jó lenne, ha a munkádhoz szükséges fájlokat bármikor, bármilyen eszközről el tudnád érni?
Vagy csak szeretnéd biztonságban tudni a családi fotókat?
A Google Drive minden esetben jó választás, ezért ajánljuk az ügyfeleinknek is. Ez az útmutató pedig segít az első lépésekben!

Hogy szervezz nyereményjátékot, amivel Te is jól jársz?

A nyereményjáték hosszú évek óta az egyik legnépszerűbb marketing eszköz, sokan használják, hogy közösséget építsenek vagy új embereket érjenek el. Sokszor azonban kimarad néhány lépés, ami biztosítaná, hogy a játék kézzelfogható előnyt jelentsen a szervező számára is. Hiszen vállalkozóként kicsit más egy nyereményjáték, mint amit “játékosként” megszokhattál.
Nézzük, mik azok a szempontok, amiket figyelembe kell venned egy online nyereményjáték szervezése során, ha azt akarod, hogy Te is jól járj vele, ne csak a nyertes!

Felesleges a csalid, ha ezt a lépést kihagyod…

Az utóbbi időben azt tapasztaltuk, hogy sokan megfogadják a tanácsunkat, és szuper csali anyagokat állítanak össze, mégsem tudják kihasználni a benne rejlő lehetőségeket… Vajon miért?

Ha kicsit is magadra ismertél, olvass tovább, mert elárulom, mik azok a lépések, amik nélkül nem lesz hatékony a csali folyamatod!

Milyen referenciát kérj a weboldal készítőtől fejlesztési munkák előtt? – VIDEÓ

websiker-ugynokseg-webolda-kivitelezes-weboldal-fejlesztes-blog-001

Biztosan előfordult már veled is, hogy mielőtt elkezdtél volna valakivel dolgozni, referenciát kértél tőle. Mutassa meg, bizonyítsa be, hogy ő a megfelelő ember az együttműködéshez. Nincs is annál jobb érzés, amikor büszkén meggyőződhetsz arról, hogy igen, ő az igazi, vele akarok dolgozni…nincs ez másképp az online weboldal készítők esetében sem. De vajon jó döntést hoztál?

Hogyan kerülheted el, hogy spam-be kerüljenek a fontos leveleid?

Biztos Veled is előfordult már, hogy egy fontos e-mailt nem kaptál meg, vagy ha meg is kaptad, csak jóval később bukkantál rá a spam vagy promóciók mappa mélyén.

Többen is panaszkodtak erre az ügyfeleink közül, ezért úgy döntöttünk készítünk egy rövid útmutatót, ami segít elkerülni mindezt! Kövesd ezt a néhány lépést, és tedd rendbe a levelezésed!

3+1 dolog, amiért imádni fog a webesed

Akár weboldalkészítésről, grafikai munkáról vagy más online szakemberhez köthető projektről van szó, néhány feleslegesnek tűnő kör után biztosan benned is felmerül a kérdés: “Hogyan lehetne hatékonyabbá tenni a közös munkát?”.
Ebben a cikkben összegyűjtöttünk néhány olyan tanácsot, amit ha megfogadsz a webesed a kedvenc ügyfeleként emleget majd, ráadásul a hatékony munkavégzés miatt akár több órányi munkadíjat is megspórolhatsz! Jól hangzik, ugye?

Milyen képeket használhatok a weboldalamon?

Websiker Ugynokseg - Temesvari Richard - Weboldal kivitelezes - Online marketing -

A legtöbben a weboldalkivitelezés vagy a Facebook / Instagram posztok készítésénél szembesülnek vele, hogy bizony az online kommunikációjukhoz képekre lesz szükségük. Méghozzá jó képekre és folyamatosan.
Ilyenkor magától értetődőnek tűnhet, hogy felmegyünk a netre, keresgélünk és lementjük, ami megtetszik.

Ez azonban a legrosszabb, amit tehetünk, mutatom, hogy miért…

Ezen a lépésen buknak el a vállalkozók a legtöbbet…

Ha az első verziót csinálom csak meg a reklámból, minden eladott könyvnek 1700 forinttal növelem a kiadását

Ha semmit sem tesztel le egy vállalkozó, amivel reklámoz, horribilis összegeket pazarolhat el rosszul. Mondok pár példát:

“Kéne egy szórólap” – mondja, és már össze is üt egyet a szövegszerkesztőben, vagy kiadja valakinek a feladatot. Az első verzió, ami neki tetszik, mehet nyomtatásba és kiszórásra. Téma letudva…
“Felmatricázzuk az autót” – gondolja, és már rohan is a reklám-dekoroshoz, hogy mit írjon rá, vagy esetleg vele együtt kitalál egy látványos dizájnt, meg valami szöveget. Mi a cél? Hogy elégedetten hátradőlhessen – “Igen, ez így szép lett… megy a cégemhez”
Ugyanígy csináltat weboldalt, adwords hirdetést, Facebook kampányt… – és ha nem hoz bevételt, leállíttatja és elkönyveli: “mi próbáltuk, nem jött be”

Hogyan lehet akkor kevesebb pénzt kidobálni az ablakon ilyesmire?

+36 20 974 6601

Adataid nálunk teljesen biztonságban lesznek! >>> Weboldalunkon a látogató élményének javításához ezt segítő "sütiket" használunk, ha engedélyezed. Amennyiben nem, sajnos nem mindent tekinthetsz meg az oldalon. Elfogadod? További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás