Szilvi nem csak az igen pontosan meghatározott szakértői pozíciója miatt (mozaikcsaládok mentora) kivételes ügyfelünk, hanem azért is, mert a weboldala első verzióját ő maga készítette el a Websiker Mentor Program videós tananyagai alapján.
Néhány hónappal a vállalkozás indulása után máris elérkezettnek látta az időt, hogy még profibb megjelenést kapjon a weboldala. Bár így is sokan dicsérték, szerette volna, ha a weboldal megjelenése összhangban van az általa nyújtott szolgáltatás minőségével és a képviselt értékekkel.
Nézzük meg együtt, mi változott…
A cél egy színes, vidám, barátságos hangulatú oldal kialakítása volt. Szilvi azt kérte, több különböző színt használjunk, utalva a mozaikcsaládok sokszínűségére.
A felvázolt hangulat vizuális megteremtéséhez egymással harmonizáló színeket, kifejezetten meleg árnyalatokat választottunk. Lecseréltük a korábban használt betűtípust is egy modern, letisztult, talpatlan betűtípusra, ami a kerek formák által szintén a közvetlen, barátságos megjelenést erősíti.
Átnéztük az oldalon használt képeket is és cseréltük olyanokra, ahol a célcsoportba illő emberek szerepelnek. Ezáltal a látogató könnyebben tud azonosulni az adott élethelyzettel, a bemutatott problémával. Jelen esetben kifejezetten gyermekes családokat megjelenítő jogtiszta fotókat válogattunk és figyeltünk a színvilág megtartására is. Emellett pedig örömmel használtuk a Szilviről készült profi fotókat, amelyek szintén jól illenek a megálmodott összképbe.
Nem csak a design frissítés volt a cél…
A megjelenésen túl, a munkánk fontos része volt az is, hogy marketing szempontból hatékonyabbá tegyük az oldalt. Az alapok már megvoltak, Szilvi a PIMKO tananyagok (ez a weboldal kezelést segítő oktatócsomag neve) alapján már összeállította a letölthető e-bookját (csali anyag), pontos leírásokat készített a szolgáltatásairól és begyűjtött néhány visszajelzést is az elégedett ügyfeleitől.
Mindezt felhasználva újragondoltuk a kezdőlapi struktúrát és a csali folyamatot is. Ezen kívül új szövegek is készültek, melyek a célcsoportnak szólnak és a tervezett folyamatok szerint vezetik a látogatót az oldalon.
A letölthető e-book, ami a célcsoport egyik legjellemzőbb problémájáról és a lehetséges megoldási lehetőségekről szól (Hogyan fogadd el a társad gyermekét egy mozaikcsaládban?) a külön menüpont mellett a kezdőlapon is fontos szerepet kapott: a figyelemfelkeltő slider-en (plakát képen) is ezt ajánljuk. A gomb pedig egyből a „feliratkozó oldalra” visz, ahová szintén új szövegek kerültek és egy űrlap, ami egyből a hírlevélküldő rendszerbe gyűjti a feliratkozókat.
Utána egy rövid bemutatkozó szöveget olvashatunk Szilviről, ami pozícionálja őt és azonnal hitelessé teszi ezen a területen.
A kezdőlap egyik legfontosabb blokkja a következő, amiben megmutatjuk a választási lehetőségeket, a Szilvi által nyújtott szolgáltatásokat.
A hitelesség és bizalomépítés elemeként pontokba szedve mutatjuk meg azokat az előnyöket, amik miatt érdemes Szilvi segítségét kérni mozaikcsaládosként.
Előtte – utána képek Szilvi weboldaláról
Szintén bizalomépítő elemként került ide az “Ahol már találkozhattál velem” rész és az ügyfélvélemények is.
Ezek mellett a kezdőlapon még egyszer elhelyeztük Szilvi küldetését egy 2 mondatos leírással, ami még egyértelműbbé teszi a pozícióját és a vállalkozása profilját.
A kezdőlap utolsó elemeként a legfrissebb blogbejegyzéseket jelenítettük meg, melyek fontos szerepet töltenek be az értékesítési folyamatban is: az első, ingyenes konzultáció felé terelik az olvasót.
Az oldal alján, a láblécben pedig megtaláljuk a szokásos tartalmakat: a Facebook oldalt, a kapcsolat adatokat, a különböző jogi dokumentumokat (Adatkezelési tájékoztató, ÁSZF, Impresszum) és itt szintén ajánljuk az 5 legfrissebb blogbejegyzést. A jogi részek kialakításához is biztosítottunk néhány haladó tippet, hogy nehezebb helyzetben legyen a konkurencia, ha másolná az általa készült kiváló szakmai anyagokat.
Szóval mit is csináltunk?
És mire érdemes neked is figyelned, ha a weboldalad felújítás előtt áll.
- frissítettük a design-t, új színekkel és betűtípusokkal
- figyeltünk az elemek, blokkok közötti távolságokra az igényes megjelenés érdekében
- olyan jogtiszta fotókat válogattunk, melyeken a célcsoport szerepel
- látványos slidert készítettünk a kezdőlapra, amin ajánljuk a csali anyag letöltését
- újragondoltuk az oldal szövegeit is, hogy marketing szempontból hatékonyabbak legyenek
- bizalomépítő elemeket használtunk (ügyfél vélemények, megjelenések)
Nézd meg rövid bemutatónkat a változtatásokról!
Egy weboldal soha nincs kész…
Szilvivel nem ért véget a közös munka, már dolgozunk a weboldal fejlesztés következő fejezetén: most a szolgáltatásokat bemutató aloldalak vannak soron és a meglévő csali folyamat mellett, további folyamatok tervezése, kivitelezése, hírlevelek írása. Kövesd változásait itt, és fordulj hozzá bizalommal, ha érint a mozaikcsalád témája, mert nem tudunk jobb szakembert ajánlani a területen.
A te weboldaladra is ráfér egy kis ráncfelvarrás?
Szeretnéd, hogy átláthatóbb legyen, esetleg a marketing folyamataidat kellene rendbe rakni? Írj nekünk itt egy privát üzenetet és tervezzük újra együtt a weboldalad!
Örülnél egy díjmentes villám felmérésnek a jelenlegi weboldaladdal kapcsolatban…
… hogy hogyan lehetne még ütősebbé, vevőszerzőbbé tenni?
Írd meg hozzászólásban, hogy mivel foglalkozol és hogy kéred a felmérést Te is, és jelentkezünk nálad egy kötelezettség mentes 20 perces ajándék tanácsadással!
Ahogy George Clooney mondja az Egek ura című filmben: „én nem a lelkisegély szolgálat vagyok, hanem az ébresztőóra”
Várom a következő hozzászólót, aki szívesen nézné át velem a weboldalát, hogy segíthessünk egy magasabb szintre lépni vele. Vigyázz, megdöbbentő és kíméletlen leszek 🙂