WEBSIKER ÜGYNÖKSÉG  – KAPCSOLAT

Cégnév: Richárd27.hu Kft.
Irodánk címe: 2600 Vác, Horváth Mihály utca 9.

Kapcsolattartó: Temesvári Richárd
Központi telefonszám: +36 20 974 6601

Székhely: 2600 Vác, Gyökér utca 15.

Adószám: 23473074-2-13
Bankszámlaszám: 10700323-71622765-51100005
Bank: CIB

 

A tartalom sajnos a blokkolt sütik miatt nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadom" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

 

A tartalom sajnos a blokkolt sütik miatt nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadom" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Írj nekem itt az űrlapon, amit azonnal megkapok e-mailben és 1-2 munkanapon belül válaszolok:
(e-mailt minden munkanap ebéd után olvasok és néha gyakrabban a telefonomon is… tehát ez nem egy elfeledett űrlap, töltsd ki bátran )

  • Add meg a keresztneved...
  • Olyan címet adj meg, amit gyakran olvasol, hogy válaszolhassak...
  • Írd meg itt és megkapom e-mailben azonnal!
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Az adatvédelmi nyilatkozat itt tekinthető meg.

2019-ben ezzel keresték talán a legtöbb pénzt ügyfeleim…

Neeeem, nem a pozicionálást akarom most kiemelni. Nem is kutatás fontosságát. De még csak nem is az értékesítési tölcsérekkel zaklatnálak így év végén.

AZ ÉN FREE BÓNUSZ GONDOLATOM NEKED 2019 VÉGÉRE:
2019-ben ez miatt kerestek talán a legtöbbet ügyfeleim az egész éves megfigyelésem szerint.
Figyelj! Ez a felismerésem talán neked is gyökeresen megváltoztatja a következő éved.
 
Neeeem, nem a pozicionálást akarom most kiemelni. Nem is kutatás fontosságát. De még csak nem is az értékesítési tölcsérekkel zaklatnálak így év végén. Bár kétségetelnül fontosak mind… Ezeket egész évben mondtam. Most még visszább lépnék eggyel. Jöhet?

Erre figyelj, mielőtt lecseréled a weboldalad

Előfordulhat, hogy egy idő után úgy érzed, semmit nem hozott a konyhára a weboldalad, már nem is tetszik annyira, mint mikor elkészült, ezért inkább csináltatnál egy újat.
Van azonban néhány szempont, amit érdemes átgondolnod, mielőtt lecseréled a weboldalad.

Lehet, hogy teljesen felesleges kiadásoktól kíméled meg magad, ha végiggondolod ezeket a dolgokat, mielőtt döntesz.

A hatásos bemutatkozó szövegek 7 titka

Bemutatkozó szöveg - szövegírás - Websiker Ügynökség

Szeretnéd megírni a weboldaladra szánt bemutatkozásod, de nem tudod, hogy fogj hozzá?
Olyan szöveget szeretnél, ami amellett, hogy bemutat és szimpatikussá tesz, hatást gyakorol a célcsoportodra és úgy érzik,  végre megtalálták, akit kerestek?
Akkor olvass tovább, mert eláruljuk hogyan írhatsz Te is igazán ütős bemutatkozó szöveget, néhány lépés betartásával.

Hogyan körözheted le a konkurenciád egyetlen lépéssel?

Pozicionálás - Online marketing - Websiker Ügynökség

A pozicionálás legalapvetőbb célja, hogy megkülönböztesd magad a konkurenciától és az emberek emlékezzenek rád. Meg kell mutatnod, miben vagy más, egész egyszerűen azért, mert az agyunk megjegyzi azokat a dolgokat, amelyek valamiért kilógnak a sorból és egyediek.

Szóval itt az ideje elfelejteni a sablonos kommunikációt és kihangsúlyozni az előnyeidet!

Hogy szervezz nyereményjátékot, amivel Te is jól jársz?

A nyereményjáték hosszú évek óta az egyik legnépszerűbb marketing eszköz, sokan használják, hogy közösséget építsenek vagy új embereket érjenek el. Sokszor azonban kimarad néhány lépés, ami biztosítaná, hogy a játék kézzelfogható előnyt jelentsen a szervező számára is. Hiszen vállalkozóként kicsit más egy nyereményjáték, mint amit “játékosként” megszokhattál.
Nézzük, mik azok a szempontok, amiket figyelembe kell venned egy online nyereményjáték szervezése során, ha azt akarod, hogy Te is jól járj vele, ne csak a nyertes!

Felesleges a csalid, ha ezt a lépést kihagyod…

"csinálnék valamit, de nem tudom, hogy 'A' vagy 'B' a jó megoldás? Segíts Richárd!"

Az utóbbi időben azt tapasztaltuk, hogy sokan megfogadják a tanácsunkat, és szuper csali anyagokat állítanak össze, mégsem tudják kihasználni a benne rejlő lehetőségeket… Vajon miért?

Ha kicsit is magadra ismertél, olvass tovább, mert elárulom, mik azok a lépések, amik nélkül nem lesz hatékony a csali folyamatod!

3+1 dolog, amiért imádni fog a webesed

Akár weboldalkészítésről, grafikai munkáról vagy más online szakemberhez köthető projektről van szó, néhány feleslegesnek tűnő kör után biztosan benned is felmerül a kérdés: “Hogyan lehetne hatékonyabbá tenni a közös munkát?”.
Ebben a cikkben összegyűjtöttünk néhány olyan tanácsot, amit ha megfogadsz a webesed a kedvenc ügyfeleként emleget majd, ráadásul a hatékony munkavégzés miatt akár több órányi munkadíjat is megspórolhatsz! Jól hangzik, ugye?

Ezen a lépésen buknak el a vállalkozók a legtöbbet…

Ha az első verziót csinálom csak meg a reklámból, minden eladott könyvnek 1700 forinttal növelem a kiadását

Ha semmit sem tesztel le egy vállalkozó, amivel reklámoz, horribilis összegeket pazarolhat el rosszul. Mondok pár példát:

“Kéne egy szórólap” – mondja, és már össze is üt egyet a szövegszerkesztőben, vagy kiadja valakinek a feladatot. Az első verzió, ami neki tetszik, mehet nyomtatásba és kiszórásra. Téma letudva…
“Felmatricázzuk az autót” – gondolja, és már rohan is a reklám-dekoroshoz, hogy mit írjon rá, vagy esetleg vele együtt kitalál egy látványos dizájnt, meg valami szöveget. Mi a cél? Hogy elégedetten hátradőlhessen – “Igen, ez így szép lett… megy a cégemhez”
Ugyanígy csináltat weboldalt, adwords hirdetést, Facebook kampányt… – és ha nem hoz bevételt, leállíttatja és elkönyveli: “mi próbáltuk, nem jött be”

Hogyan lehet akkor kevesebb pénzt kidobálni az ablakon ilyesmire?

3+1 kisvállalkozói online marketing hozzáállás – Vajon magadra ismersz valamelyiknél?

3+1 KKV online marketing attitüd - sajnos még mindig a +1 a leggyakoribb
17 éve foglalkozom vállalkozókkal és csupán 4 kategóriába tudom sorolni azokat, akiknek fontos (kéne hogy legyen) az online marketing egyes területei. Az egyes pontokat gyakran sorrendben végigjárják a magyar vállalkozók.
Hogy ki melyik szinten tart, ebből a cikkből könnyű behatárolni és váltani sem nehéz, ha valaki egyből magasabb típusú osztályba szeretne tartozni. Hiszen a haladóbb szemlélet hamarabb hozhat eredményt is!
Vajon Te beletartozol ebbe a 4-be?
Netán kihagytam valakit a számításból?
Lássuk, kik ezek…

2 lehetőséged van az online marketingben – de mindkét esetben 1 dolog szinte elkerülhetetlen

ÉREZTED MÁR EZT… …amikor valamit módosítani kellene a weboldalon?

“Mi a következő lépés Richárd?” – szokták kérdezni az ügyfeleim, amikor elkészül a weboldaluk. Tudod hányszor válaszoltam erre a kérdésre már? Az a helyzet, hogy a legtöbben amikor kész vannak egy weboldallal, elégedetten hátradőlnek, mondván: “Jöhetnek a vevők!”
VIGYÁZZ, ÁTVERÉS! – sajnos ez nem így megy! Egyszerűen nem így működik! Két lehetőséged van, hogy beinduljon az online marketing gépezet és elkezdjen profitot hozni a weboldalad, de ehhez előbb kell még valami. Érdekel, mi az, ami nem hiányozhat sosem?

+36 20 974 6601

Adataid nálunk teljesen biztonságban lesznek! >>> Weboldalunkon a látogató élményének javításához ezt segítő "sütiket" használunk, ha engedélyezed. Amennyiben nem, sajnos nem mindent tekinthetsz meg az oldalon. Elfogadod? További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás