WEBSIKER ÜGYNÖKSÉG  – KAPCSOLAT

Cégnév: Richárd27.hu Kft.
Irodánk címe: 2600 Vác, Horváth Mihály utca 9.

Kapcsolattartó: Temesvári Richárd
Központi telefonszám: +36 20 974 6601

Székhely: 2600 Vác, Gyökér utca 15.

Adószám: 23473074-2-13
Bankszámlaszám: 10700323-71622765-51100005
Bank: CIB

 

A tartalom sajnos a blokkolt sütik miatt nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadom" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

 

A tartalom sajnos a blokkolt sütik miatt nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadom" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Írj nekem itt az űrlapon, amit azonnal megkapok e-mailben és 1-2 munkanapon belül válaszolok:
(e-mailt minden munkanap ebéd után olvasok és néha gyakrabban a telefonomon is… tehát ez nem egy elfeledett űrlap, töltsd ki bátran )

  • Add meg a keresztneved...
  • Olyan címet adj meg, amit gyakran olvasol, hogy válaszolhassak...
  • Írd meg itt és megkapom e-mailben azonnal!
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Az adatvédelmi nyilatkozat itt tekinthető meg.

A hatásos bemutatkozó szövegek 7 titka

Bemutatkozó szöveg - szövegírás - Websiker Ügynökség

Szeretnéd megírni a weboldaladra szánt bemutatkozásod, de nem tudod, hogy fogj hozzá?
Olyan szöveget szeretnél, ami amellett, hogy bemutat és szimpatikussá tesz, hatást gyakorol a célcsoportodra és úgy érzik,  végre megtalálták, akit kerestek?
Akkor olvass tovább, mert eláruljuk hogyan írhatsz Te is igazán ütős bemutatkozó szöveget, néhány lépés betartásával.

Hogyan körözheted le a konkurenciád egyetlen lépéssel?

Pozicionálás - Online marketing - Websiker Ügynökség

A pozicionálás legalapvetőbb célja, hogy megkülönböztesd magad a konkurenciától és az emberek emlékezzenek rád. Meg kell mutatnod, miben vagy más, egész egyszerűen azért, mert az agyunk megjegyzi azokat a dolgokat, amelyek valamiért kilógnak a sorból és egyediek.

Szóval itt az ideje elfelejteni a sablonos kommunikációt és kihangsúlyozni az előnyeidet!

Hogy szervezz nyereményjátékot, amivel Te is jól jársz?

A nyereményjáték hosszú évek óta az egyik legnépszerűbb marketing eszköz, sokan használják, hogy közösséget építsenek vagy új embereket érjenek el. Sokszor azonban kimarad néhány lépés, ami biztosítaná, hogy a játék kézzelfogható előnyt jelentsen a szervező számára is. Hiszen vállalkozóként kicsit más egy nyereményjáték, mint amit “játékosként” megszokhattál.
Nézzük, mik azok a szempontok, amiket figyelembe kell venned egy online nyereményjáték szervezése során, ha azt akarod, hogy Te is jól járj vele, ne csak a nyertes!

Felesleges a csalid, ha ezt a lépést kihagyod…

Az utóbbi időben azt tapasztaltuk, hogy sokan megfogadják a tanácsunkat, és szuper csali anyagokat állítanak össze, mégsem tudják kihasználni a benne rejlő lehetőségeket… Vajon miért?

Ha kicsit is magadra ismertél, olvass tovább, mert elárulom, mik azok a lépések, amik nélkül nem lesz hatékony a csali folyamatod!

3+1 dolog, amiért imádni fog a webesed

Akár weboldalkészítésről, grafikai munkáról vagy más online szakemberhez köthető projektről van szó, néhány feleslegesnek tűnő kör után biztosan benned is felmerül a kérdés: “Hogyan lehetne hatékonyabbá tenni a közös munkát?”.
Ebben a cikkben összegyűjtöttünk néhány olyan tanácsot, amit ha megfogadsz a webesed a kedvenc ügyfeleként emleget majd, ráadásul a hatékony munkavégzés miatt akár több órányi munkadíjat is megspórolhatsz! Jól hangzik, ugye?

Ezen a lépésen buknak el a vállalkozók a legtöbbet…

Ha az első verziót csinálom csak meg a reklámból, minden eladott könyvnek 1700 forinttal növelem a kiadását

Ha semmit sem tesztel le egy vállalkozó, amivel reklámoz, horribilis összegeket pazarolhat el rosszul. Mondok pár példát:

“Kéne egy szórólap” – mondja, és már össze is üt egyet a szövegszerkesztőben, vagy kiadja valakinek a feladatot. Az első verzió, ami neki tetszik, mehet nyomtatásba és kiszórásra. Téma letudva…
“Felmatricázzuk az autót” – gondolja, és már rohan is a reklám-dekoroshoz, hogy mit írjon rá, vagy esetleg vele együtt kitalál egy látványos dizájnt, meg valami szöveget. Mi a cél? Hogy elégedetten hátradőlhessen – “Igen, ez így szép lett… megy a cégemhez”
Ugyanígy csináltat weboldalt, adwords hirdetést, Facebook kampányt… – és ha nem hoz bevételt, leállíttatja és elkönyveli: “mi próbáltuk, nem jött be”

Hogyan lehet akkor kevesebb pénzt kidobálni az ablakon ilyesmire?

3+1 kisvállalkozói online marketing hozzáállás – Vajon magadra ismersz valamelyiknél?

3+1 KKV online marketing attitüd - sajnos még mindig a +1 a leggyakoribb
17 éve foglalkozom vállalkozókkal és csupán 4 kategóriába tudom sorolni azokat, akiknek fontos (kéne hogy legyen) az online marketing egyes területei. Az egyes pontokat gyakran sorrendben végigjárják a magyar vállalkozók.
Hogy ki melyik szinten tart, ebből a cikkből könnyű behatárolni és váltani sem nehéz, ha valaki egyből magasabb típusú osztályba szeretne tartozni. Hiszen a haladóbb szemlélet hamarabb hozhat eredményt is!
Vajon Te beletartozol ebbe a 4-be?
Netán kihagytam valakit a számításból?
Lássuk, kik ezek…

2 lehetőséged van az online marketingben – de mindkét esetben 1 dolog szinte elkerülhetetlen

ÉREZTED MÁR EZT… …amikor valamit módosítani kellene a weboldalon?

“Mi a következő lépés Richárd?” – szokták kérdezni az ügyfeleim, amikor elkészül a weboldaluk. Tudod hányszor válaszoltam erre a kérdésre már? Az a helyzet, hogy a legtöbben amikor kész vannak egy weboldallal, elégedetten hátradőlnek, mondván: “Jöhetnek a vevők!”
VIGYÁZZ, ÁTVERÉS! – sajnos ez nem így megy! Egyszerűen nem így működik! Két lehetőséged van, hogy beinduljon az online marketing gépezet és elkezdjen profitot hozni a weboldalad, de ehhez előbb kell még valami. Érdekel, mi az, ami nem hiányozhat sosem?

HA TE UTÁLOD A ___________, A TIÉD IS UTÁLNI FOGJÁK…

PROFITÁLÓ WEBOLDAL – PÉNZKIDOBÁS NÉLKÜL

Vigyázat, kulisszatitok következik: Az első Websiker könyv kampányomnál érdekes jelenségre lettem figyelmes.
Amikor valaki kéri a kedvezményes hozzájutási lehetőséget, akkor elkérem az e-mail címét, hiszen oda küldöm ki a “módszert”, amivel olcsóbban vásárolhatja meg a könyvet.

Használtuk már sok helyen a receptet, ami elég egyszerű:
a vevőd megadja az e-mail címét CSERÉBE AZÉRT, hogy olcsóbban hozzájusson valamihez. Ezzel fizet gyakorlatilag.
Te pedig azért kéred el, hogy egy bizalmi körrel beljebb kerülhess és levelet küldhess neki – immár “ingyen” (persze itt Te meg az időddel fizetsz azért, hogy elérhesd őt).

A jelenség a következő volt…

Egy vagyont elkér havonta a webesem a módosításokért… Mi a teendő?

“Néhány mondatot kellett csak kicserélni és ennyibe kerül?”
“Mi volt ezen másfél óra, hiszen csak egy 5 perces dolgot kértem?”
“Lehúzás az egész weboldal dolog… egy vagyonba kerül üzemeltetni…”

Érezted már Te is magad hasonlóan? Sok tanácsadásomon panaszkodnak ügyfelek ezekkel a problémákkal. De miből adódik ez? Tényleg átverés, vagy más áll a háttérben? Sokaknak akár 100.000 forintokat spórolhat évente ez a cikk, ha a kért munka leadásnál a következő tanácsokat figyelembe veszed!

+36 20 974 6601

Adataid nálunk teljesen biztonságban lesznek! >>> Weboldalunkon a látogató élményének javításához ezt segítő "sütiket" használunk, ha engedélyezed. Amennyiben nem, sajnos nem mindent tekinthetsz meg az oldalon. Elfogadod? További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás