Több mint tizenhét év konzultációs tapasztalat után rájöttem, hogy a magyar cégeknek nem ügyfélből van kevés, hanem jó vezetőből. Az, hogy valaki ért egy tevékenységhez, még nem teszi őt vezetővé. A saját kárán talán Ön is megtanulta ezt, és képes volt arra, hogy valamiféle csapatot felépítsen, és irányítsa őket jól-rosszul. A fő probléma az, hogy ki veszi át a fordulatot.
5 000 Ft
1 készleten
Leírás
TULAJDONOSOKNAK és ÜGYVEZETŐKNEK
Több mint tizenhét év konzultációs tapasztalat után rájöttem, hogy a magyar cégeknek nem ügyfélből van kevés, hanem jó vezetőből. Az, hogy valaki ért egy tevékenységhez, még nem teszi őt vezetővé. A saját kárán talán Ön is megtanulta ezt, és képes volt arra, hogy valamiféle csapatot felépítsen, és irányítsa őket jól-rosszul. A fő probléma az, hogy ki veszi át a fordulatot.
Ki az, aki képviseli az Ön szándékát a csapat felé. Ki az, aki képviseli az Ön érdekeit, amikor Ön nincs ott? Sajnos, Magyarországon nincs hagyománya a munkának, és nincs hagyománya a vezetésnek.
Vagyis volt, de az elmúlt 50-80 év kiirtotta. A tulajdonosi szemlélet kimerült abban, hogyan vigyük haza a gyárat.
Az Ön jelenlegi kollégái végignézték szüleiket, ahogy ócsárolták a főnökeiket, utálták a munkát, és a lehető legtöbbet lógtak. Az iskola, ha megtanított valamit, akkor az az a szembenállás volt, hogy vagyunk MI, a diákok, és vannak ŐK, a tanárok (a főnökök), és a leglényegesebb kérdés az, hogyan szúrjunk ki a másikkal.
Ez a könyv megadja Önnek a válaszokat arra, hogyan kell kiépítenie egy középvezetői réteget, akikből később felső vezetők lehetnek, hogy majd valakinek közülük átadhassa a helyét.