HOGYAN FOGJ NEKI
EGY SAJÁT WEBOLDAL KÉSZÍTÉSNEK?

…a profitáló internetes megjelenéshez

Üdv itt… ez a Profitáló Internetes Megjelenés Oktatóanyag 5. része
Ha lemaradtál az előzőekről, nézd meg a levelezésed,
vagy kezdd itt, ha még nem jelentkeztél volna:
HTTPS://WEBSIKER-UGYNOKSEG.HU/HOGYAN-KESZITSD-EL-A-SAJAT-WEBOLDALAD/
OLVASÁSI IDŐ + VIDEÓ: 25 perc
+2 percet adj magadnak a kérdőívre

Az előző leckében a Checklista valószínűleg jól rádzúdította, hogy mennyi a dolgod. Ezért ne is tétlenkedjünk, csináljuk szépen sorban. De ne ijedj meg!
Tanuld meg inkább annyira legalább, hogy a területet kontroll alatt tudd tartani.
Akkor is, ha kiszervezed majd a munkát. Miért?

Tudod… tanultam egy nagyon értékeset az egyik mentoromtól jó néhány évvel ezelőtt, aztán olvastam róla egy könyvben is. Legyen ez mindenek előtt.
Azt mondta:

KONTROLL = BEVÉTEL

Ízlelgesd csak egy kicsit… gondold át! Milyen egyszerű szabály.
Ez az online marketingben is igaz: Annál nagyobb bevételre leszel képes az internetes jelenlétedből, minél nagyobb kontrollt gyakorolsz felette. A vállalkozó, aki megbízza a gyereket, hogy “posztolj már lányom valamit a Facebookra, úgy is ott lógsz rajta egész nap”, vajon milyen kontrollal bír felette? Mennyire tudja megállapítani, hogy amit létrehoz a lánya, az jó vagy sem? Mennyire képes mérni az eredményességét?

Szóval nézd, mikre érdemes mostantól komoly kontrollt helyezned, különösképpen ha szeretnéd tényleg meg is csinálni az internetes megjelenésed!

 

Temesvári Richárd - a Websiker Ügynökség online marketing diagnosztája

1. Mi legyen a domain neved?

Sokan itt akadnak el először, vagy nem akadnak el és rosszul választanak.

A domain név lesz a weboldalad címe és ez lesz a márkaépítő e-mail címed is. Nagyon nem mindegy ezért, hogy mi lesz az és hogy hány darab kell belőle.
Bizony… lehet, hogy több domain neved is lesz. Sőt… ha betartod a szabályaim, szinte kizárt, hogy megúszod 1 domain névvel. Az ritka mázli.
A kiválasztás szempontjait részletesen megírtam a Profitáló weboldal című könyvemben, de készítek erről egy külön videós anyagot is majd, amin végigvezetlek a helyes megrendelésen is. Már csak azért is, mert sok múlik a szolgáltatón és azon is, hogy milyen egyéb szolgáltatásokat csatolsz hozzá.

Érteni kell még ezen kívül, de ehhez csatolva a tárhely és az SSL titkosítás kapcsolatát is, és hogy hogyan lehet ezeket hatékonyan kezelni. Nyugi… azok sem tudják sokszor, akiknek már van ilyen.

Hamarosan érteni fogod az egészet!

A vállalkozói létben az egyik legnehezebb dolog talán, hogy senki nem mondja meg, hogy mit és hogyan kéne tenni... Te is voltál már így ezzel?

Néhány gyorsan betartható információt szeretnék átadni neked a domain nevekről tehát:

Ez lesz az ehhez hasonló címed: www.sajatweboldalcimed.hu – amit ha beír valaki a böngészőbe, akkor betölti a weboldalad.
Ehhez tartozik a saját e-mail címed is: valami@sajatweboldalcimed.hu – a kukac előtti részt kiválaszthatod, a kukac utáni rész adott. Amilyen domain nevet vettél, olyan lesz a vége. Más nem lehet!

A legfontosabb szabályaim: azt ajánlom, hogy olyan domain neved legyen, amit könnyű lediktálni a telefonban is. Nem kell visszakérdezni, hogy “micsoda?”… “p-vel vagy b-vel?” … “mint Balázs?” – szóval érted.
Kerülni szoktam a külföldi domain neveket. Szinte soha nem veszek meg egy domaint .com-mal, ha nem lehet enyém a .hu végződés is.
Több szóból állónál megveszem a kötőjelest és az anélkülit is. Az egyik ahhoz kell, hogy jól mutasson leírva, névjegyen, autón, szórólapon. Pl.: “hello@sajat-weboldal-cimed.hu” Hát nem könnyebben elolvasható? De muszáj, hogy tiéd lehessen hozzá a kötőjel nélküli is, mert ha valaki elfelejti beírni, akkor ne találjon véletlenül máshová… és ne is kelljen elmagyarázni, amikor lediktálod. Így mindkettőt megkapod. Durván 2500 Forint 1 évre egy domain név! Nem szabad, hogy tétel legyen.

Kimondottan szeretem a két szóból álló, kulcsszavakat tartalmazó neveket, amikre az emberek rákeresnek. Az egyik szó a keresőkbe beírt kulcsszó, pl.: napelem telepítés, a másik meg mondjuk egy érzelmi kulcsszó, ami miatt a többi közül inkább az én weboldalam választanák, vagy az én termékem, pl.: specialista. Ez egy hosszú domain név, de bizalomépítő és benne van egy nagyon fontos keresési kulcsszó:
napelem-telepites-specialista.hu

Segített ez így?
Írd meg a végén az elképzelésed és szívesen segítek a választásban! Vagy tudj meg többet erről még a PIMKO – BÁZIS1 tananyagomban, ahol még a megrendelésen is végigvezetlek. Kattints az alábbi hirdetésre, hogy megtudd a részleteket:

Hogyan csináld magad a weboldalad?

A PIMKO – BÁZIS csomag a Profitáló internetes megjelenés készítő oktatóanyag alapozó része.
Ez a következő javasolt lépés az ingyenes 7 részes tanolyamom után.
Nézd meg mit tud… KLIKK IDE!

2. Hogyan csinálj márkaépítő e-mail címet?

 

Ha megvannak a fentiek, kell, hogy legyen egy “rendes” e-mail címed.
Nem egy internet szolgáltatós (pl.: @invitel.hu) és nem egy ingyenes (*@freemail.hu)… hanem egy saját domain neves, mint amilyen a miénk is, ha írni akarsz nekünk:
hello(kukac*)websiker-ugynokseg.hu
(*azért írjuk zárójelbe a kukac szót a @ jel helyett a weboldalon, hogy a spam robotok ne gyűjtsék be könnyen a teljes email címet, amire utána kéretlen levelekkel árasztanak el. Nem javaslom, hogy kiírd így nyilvánosan a helyes formában. Aki élő – hús-vér ember – az úgy is tudja, hogy a “kukac” helyett “@” jelet kell írni.)

Miért? Képzeld el, mennyire márkaépítő, ha a címed mondjuk mikimuki73@citromail.hu. Nem tudom, van-e ilyen, de egészen sokan használnak ilyet, aztán meg látom kiírva az üzlet táblájára, vagy névjegyére. Kicsit sem bizalomépítő. És miért reklámoznád a citromail-t, vagy a t-home.hu-t ahelyett, hogy a saját címed adod meg mindenhol?

Én már szereztem érdeklődőt bankban, okmányirodában és ruha üzletben is. Kimondom, hogy hello (kukac) websiker-ugynokseg.hu; vagy info (kukac) weboldalkivitelezes.hu… és azonnal érdekes… azonnal figyelmet kapok. Rá is kérdeztek már többen, hogy “akkor te ilyen weboldalakat csinálsz?”
Hát nem innen szép elkezdeni tárgyalni?

Emellé azonban mindenképpen ajánlom, hogy legyen egy gmail fiókod is…

Ez lesz a Te világelső levelezési rendszered. A helyes beállítás esetén ebben tudsz majd levelezni a saját e-mail címeddel.
Nem a Gmail címeddel. Azt senkinek sem adjuk meg, ha megvan a sajátod!
Innentől kezdve nem a gmail címed adod meg a vevőknek, beszállítóknak, partnereknek… de még privát hivatalos ügyben sem, hanem a saját e-mailcímed, ami beérkezik majd egyszerűen a Gmail fiókodba és ha levelet küldesz, akkor is ezzel a címmel küldöd majd ki és senki sem azt látja, hogy egy ingyenes levelező programod van.

Ebben a videóban megmutatom, hogyan állíthatod be a levelezésed egy Gmail fiókban a saját domain-es email címeddel:

Természetesen a Te pontos adataid el kell majd kérned a tárhely szolgáltatótól és azt kell beírni a megfelelő helyre.

Milyen adatokra lesz szükséged a beállításhoz?

  • E-mail cím – ez viszonylag könnyű.
  • Jelszó
  • Felhasználónév – ami többnyire az e-mail cím, de eltérhet néhány szolgáltatónál, hogy pl. a teljes email cím, vagy csak a @ előtti rész.
  • szerver címe – ahonnan letöltjük a leveleket (POP3)
  • bejövő és kimenő port – ez egy szám, amit be kell állítani majd (pl.: 995 és 465)
  • titkosítás típusa (SSL)

Tudom, hogy én mondtam, hogy érteni kell minden kifejezést, de ezeket most itt mégsem magyaráznám meg, csak kérd el a szolgáltatótól és ahol a Gmail kéri, oda írd be. Az áramot sem tudjuk legtöbben, hogy kerül a villanykörtébe, csak megnyomod a kapcsolót és világos lesz 🙂
Na ez is ennyit ér első körben.

De ezen részletesen is végigvezetem majd azokat, akik tovább jönnek velem a teljes PROFITÁLÓ INTERNETES MEGJELENÉS KÉSZÍTŐ OKTATÓANYAGOMBAN – amit már előrendelhetsz elsők között itt!

Ezzel gyakorlatilag máris van egy márkaépítő, saját domain neves levelezésed, és ha nem is csináltatsz egyből rá weboldalt, akkor is ennyi az alap, amelyet szerintem minden vállalkozásnak minimum meg kell lépnie.

Üzenj bizalommal, ha eszedbe jutott erről valami, vagy kérdésed van! Várom a domain név ötleted 😉

Az űrlap használata nem kötelező, de kérlek, mindig kérdezz, ha valamit nem értesz vagy ha eszedbe jut valami a tananyagról.
Külön megköszönöm azt is, hogy ha bár nincs kérdésed, mégis nyugtázod, hogy rendben van, megértetted, elvégezted az anyagot. Elég egy oké, vagy köszi, hogy tudjam, jó irányba haladunk mindketten 🙂

TÖBBSZÖR ELHANGZOTT A PIMKO… MI IS EZ?

WEBSIKER TERMÉK AJÁNLÓ:
MEGJELENT A PROFITÁLÓ INTERNETES MEGJELENÉS KÉSZÍTŐ OKTATÓANYAG

…vagy röviden: PIMKO! Ezzel a tananyaggal együtt végigcsináljuk a profitáló internetes megjelenésed alapozását, vagy akár összerakjuk együtt az egész weboldalad videós tréningem segítségével. Miből is áll ez és miért van rá szükség? Nézd meg itt és kérd most >>>

PROFITÁLÓ INTERNETES MEGJELENÉS KÉSZÍTŐ OKTATÓANYAG – BÁZIS CSOMAG …amelyben együtt végigcsináljuk a profitáló internetes megjelenésed alapozását. Miből is áll ez és miért van rá szükség?

A következő lecke…

…holnap érkezik e-mailben, de ha Te gyorsabban haladnál és van időd még egy részre, klikk ide:

+36 20 974 6601

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.


SL_C_23361dd035530_KEY - this is the project key, specific to each project that you add to your Smartlook dashboard SL_C_23361dd035530_SID - this is the session ID, that is assigned to each new session that is being recorded SL_C_23361dd035530_VID - this is the visitor ID, assigned to each new visitor.
  • SL_C_23361dd035530_KEY
  • SL_C_23361dd035530_SID
  • SL_C_23361dd035530_VID

Összes tiltása
Összes engedélyezése