Molinó, szórólap, névjegy?
Ezekről a szolgáltatásokról egy csomó probléma és megannyi felgyülemlett félelem ugrik be a legtöbb vállalkozónak. A reklámtáblások késései legendásak, a szórólapok sokszor más színűek és előfordul, hogy nem is olyan az egész, mint ahogy az elején megálmodtad. Fásultság, túlterheltség, motiválatlanság jellemzi a kisvárosi nyomdai szolgáltatók nagy részét.
Képzeld milyen gyomorszorító érzéssel kopogtattam be a könyvemmel egy nyomdához. Aztán kávét kaptam és leültettek, megbeszéltünk mindent és törekedtek rá – ahogy én is az ügyfeleimmel – hogy ne öntsék rám az összes általuk ismert szakkifejezést. Megértették amit mondtam és azt mondták: ha valamit nem érzek jónak, vagy késznek, akkor az nincs kész.
Elképesztő, gondoltam és azóta velük is dolgozom.
Azt hiszem kevés jobb referencia kell, mint a könyvem kivitelezésének minősége. Én egy sokkal egyszerűbbet, olcsóbb hatásút képzeltem el, amikor kezembe fogom – bevallom. Ugyan megelőlegeztem a bizalmat a könyvben lévő reklámmal, de tökéletesen elégedett vagyok mindennel.
Amikor arról kérdeztem őket, mit kínálhatnék az ügyfeleimnek, bámulatos ajánlattal álltak elő:
„Ha a Te ajánlásodból jönnek, a legmagasabb törzsvásárlói pontokat kapják, amiket a V.I.P. ügyfelek!”
Remélem nem bánod, hogy egyből benne voltam 🙂
Kérj ajánlatot az űrlap kitöltésével!
Szóval kérj ajánlatot vagy egy arculat tervezési időpontot tőlük itt és most, és tegyél egy próbát:
Az adatvédelmi nyilatkozat ITT tekinthető meg.