Van, hogy egyszerre több szerepet tölt be egy weboldal?
PR >> MARKETING >> ÉRTÉKESÍTÉS >> UTÁNKÖVETÉS
Hát persze, nem kell egyből 4 weboldallal kezdened. Biztos láttál már webáruházat, akinek van blogja… tehát PR-t és Értékesítést végez. Van, aki marketinget és PR-t vegyít, például egy Fitness terem. Hiszen írja az érdeklődést felkeltő cikkeket, recepteket, gyakorlat ötleteket + marketingezi mellette a csoportos óráit egy ingyenes próbaóra lehetőséggel. Nos, megtaláltad, mire van szükséged?
Melyik weboldaltípus lesz, amiben építheted a saját céged? Amennyiben gondot okoz elképzelni – kozmetikusként, fodrászként, ötvösként, kulcsmásolóként, fogorvosként, kifőzdeként, cipészként, zöldségesként, ügyvédként…stb. – hogy mi keresni valód és milyen formában a neten, vedd igénybe a következő bónuszom és garantáltan kiderítheted.
Lássunk néhány szakmát:
Fodrász:
PR: írj – trendekről, új frizurákról, referencia munkákról, „hogyan válasszunk…” típusú cikkek (fodrászt, frizurát, festéket, sampont…stb.) „mire vigyázz…” típusú cikkek (dauer előtt, alatt, után, festék választásnál, olcsó fodrászoknál, házhoz járós olcsójánosoknál… vagy aki a konkurensed)
MARKETING: hirdess először – belépő szintű fejbőr vizsgálatot, ajándék hajmosás+fejmasszázst, stílus tanácsadást, frizura választó konzultációt, rizikómentes próbát
ÉRTÉKESÍTÉS: ha vannak saját termékeid, azt értékesítsd, de ha nincs még, akkor nem ilyen oldal kell neked. Szerezz új érdeklődőket folyamatosan PR és Marketing folyamatokkal és értékesíts az adatbázisodban lévőknek levélből vagy telefonon.
UTÁNKÖVETÉS: üzemeltess – külön kategóriát a weboldalon, ahol nekik írsz cikket, zárt csoportot a Facebookon, speciális oldalt + űrlapos bejelentkezést a törzsvendégeknek.
Sok szolgáltatónál hasonló a helyzet, mint masszőr, műkörmös, kozmetikus… csak saját szakmára kell lefordítani.
Autószerviz:
PR: írj – kötelező felszerelésről, átvizsgálásokról, típus betegségekről, megtörtént érdekes esetekről, vevőkről, tippekről, évszakos aktualitásokról, vészhelyzetek elhárításáról…
MARKETING: hirdess először – komplett átnézést, állapotfelmérést, hibakód kiolvasást, ajándék takarítást, folyadék ellenőrzést, feltöltést…
ÉRTÉKESÍTÉS: azonnal megrendelhető alkatrészek, kiegészítők, elsősegély doboz, emelő, izzókészlet, láthatósági csomag, gyorsszerviz csomag…
UTÁNKÖVETÉS: adatbázisban rögzíteni, kinek, mikor mi jár le és értesíteni, privát kérdési lehetőséget biztosítani egy rejtett online részen (titkos aloldal a weboldalon, titkos csoport a Facebookon vagy kiemelt e-mail cím)
Étterem:
PR: írj – aktuális kajákról (kocsonya, halászlé, húsvéti sonka), „hogyan készül?” – érdekes cikkek, mihez mi illik – borok, szószok, savanyúk, köretek, saláták…stb., helyi rendezvények, alkalmak, programlehetőségek, amik összekapcsolhatók egy étkezéssel, szakmai elismerésekről, neves vendégekről
MARKETING: szülinapi ajánlat – pl. ajándék torta, ha itt eszik a család, különleges kóstoló tál első vendégeknek, zsűrizési lehetőség, pontozással (próbáld ki egy ételünk és fizess annyit, amennyire ízlik), akciós ételek
ÉRTÉKESÍTÉS: házhoz szállítással foglalkozó vendéglátásoknak kézenfekvő az online rendelés bevezetése, de hidegtálakhoz, vagy hazavihető ünnepi menühöz is alkalmazható
Nincs benne a Te bizniszed? Így nehéz elképzelni?
Nem igazán megy a lefordítás más iparágra? Szeretnél ennél személyre szabottabb és komplettebb receptet kapni? Jó lenne egy ilyet fullosan kidolgozni és beindítani?
Megérett a vállalkozásod a következő szintre. Ha látod, hogy ezek nem egyszerűek, veszélytelenek de mégis csábít, akkor szinte sikerre vagy ítélve. Gyere el egy privát tanácsadásra, ahol csak te vagy a téma és nincsenek mások lefordítatlan receptjei 🙂 Klikk ide és jelentkezz: TANÁCSADÁS
Írj nekem bizalommal, ha szükséged van egy villámötletre és válaszolok bármely kérdésedre a témával kapcsolatban:
Az adatvédelmi nyilatkozat ITT tekinthető meg.