Kutatás kérdőíveket könnyen létrehozhatsz a Google Drive-on belül. Ha nem ismered még ezt az ingyenes lehetőséget, semmi gond… lesz még róla szó később a tanfolyam alatt.
Ha azonban megnézted már az én kérdőívem és ez alapján létrehoztad már a sajátod esetleg, akkor megmutatom, melyek azok a kérdések, amelyekkel leszűrheted magadnak az ideális vevőd válaszait.
Mire lesz ez jó?
Egyrészt adatokat kapsz róla, hogy ki ő, hol lehet elérni, hogyan állítsd majd be a hirdetésed, ha őt akarod megszólítani, másrészt pedig megkapod az ő érzelmi kulcsszavait, amivel megszólíthatod őt, amikor szöveget, reklámot írsz neki.
Nézd meg a videót és használd Te is ezeket a kategorizáló – szűrésre alkalmas kérdéseket!
LÁTTAD AZ ÉLŐ KÖZVETÍTÉST AZ IDEÁLIS VEVŐRŐL?
Ha a fentiekkel megvagy, a PIMKO START VIP Facebook csoportomban találsz még két videót, amit megnézhetsz ezzel kapcsolatban, ha esetleg nem láttad az ÉLŐ közvetítést.
Ki az ideális vevőd? – 1. rész