Köszönöm, hogy válaszoltál a 7. lecke űrlapján. Ahogy ígértem, itt a +1 tananyag:

Hogyan kérj ügyfélvéleményt a weboldaladra?

Az egyik legfontosabb bizalomépítő eszköz az, ha mások ajánlanak Téged!
Az ügyfélvéleményekről a weboldaltulajok sokszor azt gondolják, hogy…
„hát ennek már senki nem hisz, mindenki tudja, hogy kamu, vagy ha eredeti,
akkor sem hiszik el, mert megszokták, hogy csalnak”

 

Te is gondoltál erre?
Azt kell mondjam, hogy a mérések szerint még mindig nagyon fontos egy weboldal olvasónak,
hogy mit mondanak róla mások. De ehhez hitelesnek is kell látszani, nem elég neked tudni, hogy ez hiteles.
Lássuk, hogyan?

Ahhoz, hogy hitelesnek lásson egy olvasó egy véleményt, a legjobb a videós verzió.
Ha kameravégre tudsz kapni valakit, aki elmondja, hogy mit tapasztalsz, annál nincs jobb.

De akkor is kellenek bizonyos elemek, amitől hihetőbb az egész.
Mindig kérj ezért:

  • Teljes nevet – tudom, hogy nem sokan akarják megadni, de mégis lesz néhány elégedett ember, akit nem zavar, hogy a jó véleménye fent legyen egy weboldalon.
  • Települést – hiszen ha az én városomból látok valakit, hogy nyilatkozott, jobban azt érzem, hogy akár meg is kérdezhetem, hogy így volt e. Nem fogom… de így érzem 🙂
  • Foglalkozást – olyan embereket fogsz vonzani, amilyen véleményezőid vannak. Azzal tudnak azonosulni a többiek is. Az étterem, ahol csak kőműves, ács, segédmunkások… stb. véleménye van, nem fog vonzani öltönyös üzletembereket és orvosokat.
    Ugyanígy… ha cégvezetők, orvosok nyilatkoznak, a segédmunkás nem érzi magát odavalónak.
    Ez így van és kész. Ezért kell eldönteni pontosan, hogy kikre vágysz a vállalkozásodban.
  • Sorrend a szövegben – ha helyes sorrendben vannak a mondatok egy véleményben, akkor jobban hat az emberekre. De hogy vedd ár őket, hogy jó sorrendbe mondják? És különben is, mi a jó sorrend?

Ahelyett, hogy elmagyaráznám, először hadd mutassam meg. Az alábbi űrlap egy remek minta neked és nem mellesleg egy valódi véleménykérő űrlap nekem.
Tedd meg kérlek, hogy kitöltöd és közben megfigyeled a kérdéseket.
Amikor kitöltötted, elmagyarázom, hogy miért így kérdeztem részletesen. Áll az alku?

Kérlek mondd el a véleményed az alábbi űrlapon az ingyenes, 7 részes Profitáló Internetes Megjelenés Készítő Oktatóanyagomról, amit eddig kaptál tőlem!
Válaszolj a kérdésekre néhány mondattal és cserébe elárulom a receptet, miért fontos ez a sorrend:

Amennyiben nem szeretnéd kitölteni az űrlapot, megmutatom, hogyan tudsz tovább haladni:

Tetszett a 7 részes ingyenes tanfolyam?

Képzeld el milyen lesz akkor, ha minden részletet megmutatok abból, ahogy én építek fel egy weboldalt.
Nem csak magát azt, hogyan csináld meg a weboldalon, hanem azt is, hogy hova milyen szöveget javaslok, hogyan figyelj a keresőoptimalizálásra, milyen eszközökkel és szolgáltatásokkal kapcsold össze…
…szóval itt nem csak egy weboldal beállítási útmutatót kapsz.
A teljes PIMKO PRO csomagomban egy komplett internetes megjelenési útmutatást kapsz!

MEGNÉZEM A PIMKO BÁZIS CSOMAGOT

Az első lépés a PIMKO BÁZIS – amelyben megmutatom, hogyan állítsuk fel a vevői profilt, hogyan határozzuk meg a célcsoportot és ez alapján hogyan tervezzük meg a weboldalt. Megrendeljük együtt a domain neved, tárhelyed és SSL titkosítást, sőt… megmutatom, hogyan igazodsz ki a tárhely szolgáltató felületén, hogyan tudsz létrehozni e-mail címet és beállítani profin a levelezésed.

Ha ezt kiválasztod a következő oldalon, utána megmutatom a Websiker Weboldal Csomaghoz a sepciális, egyszeri ajánlatom, amelyet nem tudsz többé ilyen kedvezményesen megvenni. Soha soha nem adtuk ilyen olcsón, de most azért adjuk oda, mert Te fogod összerakni a lényeget az én segítségemmel.

A teljes PIMKO PRO árát is elárulom, de hidd el, hogy ez is megdöbbentően alacsony lesz ahhoz képest, hogy amelyik gyakornokunk ezeket megtudta, az néhány hónapon belül vállalkozást indított és szolgáltatni kezdte a tanultakat. Mégis érthető és követhető minden vállalkozónak, vagy vállalkozást tervezőnek.

Készen állsz megismerni?
Kattints ide:
RÉSZLETEK KIDERÍTÉSE

 

A Websiker Ügynökség szakértője, vezetője, diagnosztája, vezető tanácsadója: Temesvári Richárd

+36 20 974 6601