Amikor a weboldal csomag már megvan…
…akkor a használati utasítással (ha van ilyen hozzá) már néhányan neki tudnak fogni kialakítani a weboldalukat.
Belépnek. Választanak egy színvilágot. Elvégzik a szükséges alapbeállításokat. Létrehozzák az első oldalakat, menüpontokat…
…és elindítják a weboldalukat.
Ezt azonban kevesen tudják maguktól megcsinálni…
…mégis tele van az internet ingyenes weboldal készítő programokkal, portálokkal, ahol saját weboldalad lehet.
Viszont bevételt ezek a legritkább esetben termelnek.
Tudod miért?
Azért, mert a vevőszerző weboldalak titka nem a weboldal motorjában rejlik. Fontos, de nem a legfontosabb!
A pontos útmutatás, hogy HOGYAN alakítsd ki…
…ez lehet a Te kulcsod az online sikerhez!
Ezért nem csak technikailag kell tudnod kezelni a weboldalt, hanem olyan ismerteket is be kell szerezned, amitől egyedi és a többiektől különböző lesz ez a weboldal. Be kell szerezned elolvasandó szövegeket, e-bookokat, videókat, képernyőfelvételes érthető magyarázatokat is – amelyeket megállíthatsz, újranézhetsz, lemásolhatsz – az online marketing több területéről is.
De miről kell tanulnod pontosan?
Összeszedtem neked az alábbi pontokban…
1. Szükséged lesz a helyes nézőpont felvételére…
…mert eddig valószínűleg másképp gondolkodtál a weboldalakról, mint ahogy érdemes lett volna.
Most megtanulod, milyen hibákat ne kövess el!
Tudod, okos ember a más kárán tanul…
Ez nem egy hosszú folyamat, csak érdemes lecserélni a régi rosszul berögzült dolgokat. Nem véletlenül írtam én is egy könyvet erről + tartottam egy igen nagysikerű előadást is közel ezer vállalkozónak és értékesítőnek a Lurdy Konferenciatermében.
Sosem hallottam ilyen döbbent csendet és figyelmet egy teremben, mint akkor, ott.
Tudod miért? Mert eddig a szakma nem beszélt róla!
Ugye Te nem ülsz fel fordítva a lóra?
2. Mik a weboldalad céljai?
Foglalkoznod kell a weboldalad céljának felállításával.
Ez néha könnyűnek tűnik, mégis sokan véreznek el itt és mondogatják később, hogy
mi próbáltuk a weboldalt, nem hozott egy vevőt sem”
Ez még mindig egy kis elmélet, de ha Te már csinálnád a weboldalad, megértem… át is lépheted!
De tudnod kell, hogy még soha nem láttam olyan weboldalt, ami ezek az infók nélkül sikeres lett.
Pedig 20 év alatt láttam párat elkészülni…
…és ezért is hagytam abba a klasszikus értelemben vett weboldalkészítést. Aki nem akarja a komplett receptet, nem engem keres. Abban nem segít a csapatom sem, hogy létrehozzunk egy tucat, semmiben sem különböző weboldalt, mégha sokat fizetnek is érte.
Az első könyvemben belemegyek részletesebben egy fejezetben ebbe a területbe is, de a lényeg, hogy foglalkozz azzal, hogy milyen célokat lehetséges kitűzni egy weboldalnak.
Ha pontosan megérted, hogy egy weboldalnak mi a célja, akkor sokkal, de sokkal könnyebben éred el azokat. Sokan állítanak irreális célokat, aztán csodálkoznak, hogy nem működik. Mert csak egy célt ismernek, pedig helyből tudnod kell vagy 6-ot, 8-at…
Foglalkozz a célokkal!
Milyen az ideális vevőd?
Ki leszel Te a vevőid szemében?
Meg kell találnod az „ideális vevődet”…
…és azt is, hogy ki leszel Te ezen a piacon a vevőid szemében…
Képzeld el, hogy még jól menő webáruházak is küzdenek vele és diagnosztizálásnál sokszor tapasztalom, hogy a töredékét keresik meg annak, amit lehetne a hibásan megjelölt ideális vevők és a téves pozicionálás miatt.
Te ne kövesd el ezt a hibát, mert ha foglalkozol vele egy kicsit, sok olyan weboldalnál is sikeresebb lehetsz, akik százezreket költöttek „szakemberre”!
Ha megtalálod azt a szűkebb csoportot, akihez kommunikálnod kell, letisztul az egész weboldal, érthető lesz az üzeneted és érdekes lesz az olvasóid számára. Ez pedig mindig több bevételt jelent!
De mik azok, amik elengedhetetlenek minden weboldalhoz és mégis egy csomó hibalehetőséget rejt???
Lapozz és mutatom…
Általános szerződési feltételek
– kötbér megállapodás a weboldal tartalmi elemeinek, szövegeinek engedély nélküli másolásához / felhasználásához