PIMKO 4 – Pontos útmutató az online sikerhez

1  2  3  4  5  6  7  8

Amikor a weboldal csomag már megvan…

…akkor a használati utasítással (ha van ilyen hozzá) már néhányan neki tudnak fogni kialakítani a weboldalukat.
Belépnek. Választanak egy színvilágot. Elvégzik a szükséges alapbeállításokat. Létrehozzák az első oldalakat, menüpontokat…
…és elindítják a weboldalukat.

Ezt azonban kevesen tudják maguktól megcsinálni…

…mégis tele van az internet ingyenes weboldal készítő programokkal, portálokkal, ahol saját weboldalad lehet.
Viszont bevételt ezek a legritkább esetben termelnek.
Tudod miért?

Foglalkozunk a weboldalad céljának felállításával

Azért, mert a vevőszerző weboldalak titka nem a weboldal motorjában rejlik. Fontos, de nem a legfontosabb!

A pontos útmutatás, hogy HOGYAN alakítsd ki…

…ez lehet a Te kulcsod az online sikerhez!

Ezért nem csak technikailag kell tudnod kezelni a weboldalt, hanem olyan ismerteket is be kell szerezned, amitől egyedi és a többiektől különböző lesz ez a weboldal. Be kell szerezned elolvasandó szövegeket, e-bookokat, videókat, képernyőfelvételes érthető magyarázatokat is – amelyeket megállíthatsz, újranézhetsz, lemásolhatsz – az online marketing több területéről is.

De miről kell tanulnod pontosan?
Összeszedtem neked az alábbi pontokban…

1. Szükséged lesz a helyes nézőpont felvételére…

…mert eddig valószínűleg másképp gondolkodtál a weboldalakról, mint ahogy érdemes lett volna.
Most megtanulod, milyen hibákat ne kövess el!
Tudod, okos ember a más kárán tanul…

Ez nem egy hosszú folyamat, csak érdemes lecserélni a régi rosszul berögzült dolgokat. Nem véletlenül írtam én is egy könyvet erről + tartottam egy igen nagysikerű előadást is közel ezer vállalkozónak és értékesítőnek a Lurdy Konferenciatermében.

Sosem hallottam ilyen döbbent csendet és figyelmet egy teremben, mint akkor, ott.
Tudod miért? Mert eddig a szakma nem beszélt róla!

A sikertelenség 45 vastörvénye rávilágít minden olyan berögzött gondolatra, ami meggátol abban, hogy kihasználd az online marketingben rejlő lehetőségeket.Ugye Te nem ülsz fel fordítva a lóra?

2. Mik a weboldalad céljai?

Foglalkoznod kell a weboldalad céljának felállításával.
Ez néha könnyűnek tűnik, mégis sokan véreznek el itt és mondogatják később, hogy
mi próbáltuk a weboldalt, nem hozott egy vevőt sem”

Ez még mindig egy kis elmélet, de ha Te már csinálnád a weboldalad, megértem… át is lépheted!
De tudnod kell, hogy még soha nem láttam olyan weboldalt, ami ezek az infók nélkül sikeres lett.

Pedig 20 év alatt láttam párat elkészülni…

…és ezért is hagytam abba a klasszikus értelemben vett weboldalkészítést. Aki nem akarja a komplett receptet, nem engem keres. Abban nem segít a csapatom sem, hogy létrehozzunk egy tucat, semmiben sem különböző weboldalt, mégha sokat fizetnek is érte.
Az első könyvemben belemegyek részletesebben egy fejezetben ebbe a területbe is, de a lényeg, hogy foglalkozz azzal, hogy milyen célokat lehetséges kitűzni egy weboldalnak.

Ha pontosan megérted, hogy egy weboldalnak mi a célja, akkor sokkal, de sokkal könnyebben éred el azokat. Sokan állítanak irreális célokat, aztán csodálkoznak, hogy nem működik. Mert csak egy célt ismernek, pedig helyből tudnod kell vagy 6-ot, 8-at…

Foglalkozz a célokkal!

Profitáló weboldal - pénzkidobás nélkül - Temesvári Richárd

Milyen az ideális vevőd?
Ki leszel Te a vevőid szemében?

Meg kell találnod az “ideális vevődet”…

…és azt is, hogy ki leszel Te ezen a  piacon a vevőid szemében…

Képzeld el, hogy még jól menő webáruházak is küzdenek vele és diagnosztizálásnál sokszor tapasztalom, hogy a töredékét keresik meg annak, amit lehetne a hibásan megjelölt ideális vevők és a téves pozicionálás miatt.

Te ne kövesd el ezt a hibát, mert ha foglalkozol vele egy kicsit, sok olyan weboldalnál is sikeresebb lehetsz, akik százezreket költöttek “szakemberre”!

Ha megtalálod azt a szűkebb csoportot, akihez kommunikálnod kell, letisztul az egész weboldal, érthető lesz az üzeneted és érdekes lesz az olvasóid számára. Ez pedig mindig több bevételt jelent!

"Együtt mégigcsináljuk a domain, tárhely, SSL titkosítás rendelést, hogy ne tudd eltéveszteni a lépéseket és jó kezekben legyen a rendszered"

De mik azok, amik elengedhetetlenek minden weboldalhoz és mégis egy csomó hibalehetőséget rejt???

Lapozz és mutatom…

1  2  3  4  5  6  7  8

Általános szerződési feltételek
– kötbér megállapodás a weboldal tartalmi elemeinek, szövegeinek engedély nélküli másolásához / felhasználásához

Vásárlási feltételek

Adatvédelmi tájékoztató

A weboldal üzemeltetője:

Websiker Ügynökség - a profitáló internetes megjelenés szakértője

Richárd27.hu Kft.
2600 Vác, Gyökér utca 15.
Iroda: +36 20 974 6601

+36 20 974 6601

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.


SL_C_23361dd035530_KEY - this is the project key, specific to each project that you add to your Smartlook dashboard SL_C_23361dd035530_SID - this is the session ID, that is assigned to each new session that is being recorded SL_C_23361dd035530_VID - this is the visitor ID, assigned to each new visitor.
  • SL_C_23361dd035530_KEY
  • SL_C_23361dd035530_SID
  • SL_C_23361dd035530_VID

Összes tiltása
Összes engedélyezése