Először is hálásan köszönöm a kitöltést!
Nézzük tehát, miért fontos a sorrend…
Az értékesítésben van egy sorrend, amin érdemes végighaladni. Az ember először az érzelmi dolgokkal foglalkozik, majd racionális érvekkel alá akarja támasztani a döntését. Szinte minden esetben.
A lezárásnak 5 pontja van, amelyet Kasza Tamástól tanultam évekkel ezelőtt és azóta használjuk mi is a szövegeinkben. Ezek a következők, ahogy az űrlapon is láttad:
VÁGY
Azt kérdeztem: Milyen céllal kezdted el a tanfolyamot? [Kérlek írd le pár mondatban, mire vágytál a kezdéskor!]
Rákérdeztem tehát arra, mi volt az eredeti vágya, amiért nekifogott.
Erre érkezik egy ilyen válasz például:
„Szerettem volna megtudni, hogyan kell összerakni egy weboldal, ha nincs pénzem kifizetni egy szakembert.”
Ez reális lesz majd jó néhány embernek, aki olvassa a weboldalon és azt mondja magában: „hmmm… én is ezért szeretném, ez jó cél”
PROBLÉMA
Azt kérdeztem: Milyen probléma miatt fogtál bele? [Kérlek írd meg, mi a gond, amit szeretnél megoldani vele!]
Minden dolog egy probléma megoldására jött létre a világon. A leghaszontalanabbnak tűnő dolog is. Gondolj csak bele. Ez mozgatja a legjobban az embert. Problémák megoldása.
Válasz: „A válság miatt leesett a forgalmam és ki kellett találnom, hogyan fogom megnövelni. De költeni most nem sokat tudok erre, így inkább úgy döntöttem, hogy megtanulom.”
Mondanom sem kell, az egyetértés tovább növekszik az olvasóban, hiszen ha neki jó volt erre a problémára és nekem is hasonló…
„Minden dolog egy probléma megoldására jött létre a világon. A leghaszontalanabbnak tűnő dolog is. Gondolj csak bele. Ez mozgatja a legjobban az embert. Problémák megoldása. „
FÉLELEM
Azt kérdeztem: Mitől tartottál jelentkezés előtt? [Megfordulat a fejedben valamiért, hogy nem kéne jelentkezned? Írd meg, mi volt az kérlek!]
Minden vásárlás előtt vannak kifogások. A véleményező „kimondja” az olvasó helyett azt, amit ő nem kérdezne meg, hiszen ül a képernyő előtt. Ha kifogása marad, kilép. De ha azt olvassa, hogy más is átment ezen és végül jó volt neki, akkor mentesíti ettől a félelmétől.
Válasz: „Attól tartottam, hogy csak egy gagyi PDF-et kapok, mint a legtöbb ilyen esetben és nem lesz benne konkrétum.”
AJÁNLAT:
Azt kérdeztem – és fedezd fel, hogy egyel később kérdeztem erre rá, de a vélemény leírásakor ez van előbb az előny helyett: Kinek és miért ajánlanád a tanfolyamot? [Hogyan ajánlanád egy barátodnak? – írd meg kérlek 1-2 mondatban!]
Válasz: „Aki most akar vállalkozást kezdeni és weboldalt készíteni egyedül, annak tisztában kell lenni ezekkel az adatokkal. Szívből ajánlom jelentkezni nekik.”
ELŐNY:
A döntését meg kell magyaráznia, hogy tényleg jól járt vele. Ez a véleményadónak is segítség, mert ez lesz az ő „védelme” amikor otthon azt mondja a férje, vagy felesége, hogy „nem vagy normális, hogy ezért pénzt adtál…” De az olvasónak, aki most filózik a vásárláson szintén szájába adja a magyarázatot.
Azt kérdeztem: Mit kaptál ettől a tanfolyamtól? [Mi lett az eredménye? Mit emelnél ki, ami neked különösen tetszett?]
Válasz: „Sokkal többet kaptam, mint gondoltam. Egy-egy lecke a 7 részből olyan tudást tartalmazott, amit máshol egy fizetős tanfolyamban mondanak csak el. Egyetlen részével is elégedett lettem volna cserébe és közben még egy meglepetés részt is kaptam, amire nem is számítottam.”
Tehát jön a férj és azt mondja, hogy minek jelentkeztél, csak húzod az időd ezzel. Ez amúgy az ő félelme, mert nem látta az egész szöveget, csak azt, hogy az asszony valamire jelentkezett. Semmi több infója, ezért van a para és mögötte a valós félelem, hogy „na ugrott a vacsora… vagy fürdethetem majd én a gyereket… vagy most jön az hogy mosogassak el vacsi után, mert neked tanulni kell…”
Na ide kell az érv a feleségnek, amit olvasott mástól, hogy…
„Dárám, ez a tanfolyam sokkal többet ad, mint gondolnád. Ez a 7 lecke olyan adatokat tartalmaz, amiért máshol fizetnem kéne. 1 része is olyan jó, hogy áradoznak róla a neten és most a 7 részt kapom meg ingyen, ha jelentkezem, ráadásul van egy meglepetés is a végén.”
Érted a képletet, hogy zajlik ez le?
Persze, ez egy fiktív forgatókönyv, de ilyen hatással akarunk lenni az elmére. A jó szövegeket elmondják az emberek és a másik embernek sokkal hitelesebb valaki, aki nem a weboldal tulajdonosa.
Nincs más dolgod, mint egy szöveggé gyűrni a kapott válaszokat és még az is összetett véleményt képes így írni,
aki egyébként össze nem rakna 3 értélmes mondatot magától.
Lássuk egyben:
Szerettem volna megtudni, hogyan kell összerakni egy weboldal,
ha nincs pénzem kifizetni egy szakembert. A válság miatt leesett a forgalmam
és ki kellett találnom, hogyan fogom megnövelni. De költeni most
nem sokat tudok erre, így inkább úgy döntöttem, hogy megtanulom.
Attól tartottam, hogy csak egy gagyi PDF-et kapok,
mint a legtöbb ilyen esetben és nem lesz benne konkrétum.
Aki most akar vállalkozást kezdeni és weboldalt készíteni egyedül,
annak tisztában kell lenni ezekkel az adatokkal. Szívből ajánlom jelentkezni nekik.
Sokkal többet kaptam, mint gondoltam.
Egy-egy lecke a 7 részből olyan tudást tartalmazott,
amit máshol egy fizetős tanfolyamban mondanak csak el.
Egyetlen részével is elégedett lettem volna cserébe
és közben még egy meglepetés részt is kaptam, amire nem is számítottam.
Példa Gizella
hálózatépítő, vitamin szakértő
Budapest
…és hogy mivel tudsz ilyen véleménykérő űrlapot létrehozni?
Ha megfelelő weboldal típust választasz, abban korlátlan számú kérdőívet, űrlapot, lehet létrehozni.
A Websiker Weboldal Csomagban természetesen benne van
és a PIMKO START képzésemben meg is tanítalak használni!
Bízom benne, hogy fogod tudni használni a 7+1 részes tanfolyamban kapott tudást és ezúton kívánok neked
HATÁRTALAN WEBSIKEREKET!
Folytassuk a közös munkát itt:
Tetszett a 7 részes ingyenes tanfolyam?
Képzeld el milyen lesz akkor, ha minden részletet megmutatok abból, ahogy én építek fel egy weboldalt.
Nem csak magát azt, hogyan csináld meg a weboldalon, hanem azt is, hogy hova milyen szöveget javaslok, hogyan figyelj a keresőoptimalizálásra, milyen eszközökkel és szolgáltatásokkal kapcsold össze…
…szóval itt nem csak egy weboldal beállítási útmutatót kapsz.
A teljes PIMKO START csomagomban egy komplett internetes megjelenési útmutatást kapsz!
MEGNÉZEM A PIMKO START CSOMAGOT
Az első lépés a PIMKO START.
Amelyik gyakornokunk ezeket megtudta, az néhány hónapon belül vállalkozást indított és szolgáltatni kezdte a tanultakat. Többükkel máig együttdolgozunk és a szakma elismert tagjai lettek.
Mégis érthető és követhető minden vállalkozónak, vagy vállalkozást tervezőnek is.
Készen állsz megismerni?
Kattints ide:
RÉSZLETEK KIDERÍTÉSE
Gyere és tart velem otthoról a fotelből online képzésemen!
RÉSZLETEK KIDERÍTÉSE