„A legnehezebb az volt számomra,
hogy áttörjön a kamera-fóbia gátja,
és hogy konkrétan tudjam, mit mondjak egy videóban,
amivel tényleg megszólítok tíz- vagy akár százezreket.
Itt nem csak megtanították az alapokat és magamra hagytak,
hanem együtt megterveztük, majd elkészítettük a videóim,
és végig fogták a kezem, amíg nem ment végül teljesen egyedül is”
– egy megbízó, aki korábban retteget a videózástól –
Készítsük el együtt a TE videóid is,
és lesd el közben legálisan
minden titkos kulisszatitkomat…
Tervezés + privát tréning + kivitelezés
= a legkomplexebb videós szolgáltatás,
ami garantáltan áttöri a para-gátat nálad is
Videózni kell, ez ma már nem kérdés…
Mindenhol ezt hallod, minden szakértő ezt tanácsolja.
„Gyárts videókat!”
Ráadásul a kezdeti lelkesedés is könnyen alábbhagy, ha nem jönnek a megkeresések és a pozitív visszajelzések is elmaradnak.
Arról nem is beszélve, hogy sokan (lehet, hogy köztük te is) rosszul vannak a videózás gondolatától is.
Nem az a cél, hogy tiktok sztárt csináljunk belőled…
… hanem, hogy olyan módon tudd átadni az üzeneted, hogy az elérje a célcsoportod.
Hogy eljuss azokhoz, akiknek szüksége van a termékedre, szolgáltatásodra.
Hidd el, te is tudsz érdekes, kreatív videókat készíteni, ami értéket ad, segít másoknak, téged pedig szakértővé tesz az iparágadban.
Merthogy vállalkozóként általában ez a cél, ha online kommunikációról, tartalomgyártásról beszélünk.
A szórakoztatás és az edukatív posztok mellett a saját pozíciónkat szeretnénk erősíteni, szakértői státuszunkat, személyes márkánkat felépíteni, hogy végül minket válasszanak a potenciális ügyfelek.
Nem baj, ha nem tudsz videózni…
Ez egyébként nem igaz, de ha most így érzed, egyáltalán nem baj.
Ahogy az sem, ha kifutnál a világból a gondolattól, hogy visszahalld a saját hangod videón vagy szerepelned kelljen.
Nem baj, mert mindez leküzdhető, áthidalható. Feltéve, ha szándékodban áll megtenni. Ha a félelmeid ellenére akarod a videózást, mert tudod, hogy sokat lendíthet a marketingeden és a vállalkozásodon.
„Jó, de mégis hogy fogjak hozzá?!
Azt se tudom, miről beszéljek…”
Remek kérdés…
Helló, Richie vagyok és én fogok neked segíteni a TikTok videóid elkészítésében!
Temesvári Richárd vagyok, online marketing stratéga, író, a Websiker Ügynökség tulajdonosa. Több, mint 20 éve segítem az ügyfeleimet ismertebbé, sikeresebbé válni az online marketing lehetőségeit kihasználva.
A csapatommal komplexen támogatjuk a vállalkozásaikat, akár weboldalra, webáruházra, hirdetésekre vagy közösségi kommunikációra van szükségük.
Rendszereket építünk, stratégiában gondolkozunk. Nincs ez másképp a TikTok videók esetében sem. Ezért a videók elkészítése mellett meg is tanítunk rá, hogy később egyedül is tudd folytatni.
“Azért alapítottam a Websiker Ügynökséget, hogy segíteni tudjak a cégvezetőknek maximálisan kihasználni az online marketingben rejlő lehetőségeket.”
Nem a csúcstechnikától és profi minőségtől leszel sikeres a TikTokon…
Ezért most valószínűleg a legtöbb videós felhördül vagy lenézően legyint egyet. De nem baj, nekem nem ők a célcsoportom és nem nekik gyártod a tartalmat.
Az igazság pedig az, hogy tényleg nem ezeken múlik a sikered. Persze nem azt mondom, hogy mindegy, milyen eszközöket használsz, de sokkal fontosabb maga a tartalom és a stratégia.
Az, hogy mit mondasz és hogyan kapcsolódik ez a többi marketing tevékenységedhez.
Nem tudod, mit mondj, hogy mondd, hova nézz, mit csinálj a kezeddel, mit vegyél fel, mi legyen a háttérben… és különben is, mégis miről beszélj a videóban?!
Nyugi, a legtöbben így vannak ezzel. Te nap, mint nap benne vagy. Számodra természetes és rutin mindaz, ami másnak újdonság és lenyűgözve hallgatja minden apró részletét.
Mi pedig segítünk megtalálni a témát, megírni a forgatókönyvet és a szöveget úgy, hogy felkeltse az emberek figyelmét, felvesszük az anyagot és elkészítjük belőle a videód, amit a TikTok mellett, megoszthatsz más felületeken és akár hirdetésekhez is használhatod.
Ez nem kiszervezett tartalomgyártás….
Nem arról van szó, hogy odamegy egy csapat és leforgatja neked a következő hónap videós anyagát, te megosztod őket szép sorban, majd jön a következő forgatás.
Elkészítjük az első videóidat, de közben meg is tanítunk rá, hogyan csináld, így legközelebb már egyedül is menni fog – ha szeretnéd.
Persze továbbra is itt vagyunk és számíthatsz ránk, ha megtetszik a közös munka…
…de az a Te döntésed.
Komplex segítség az első lépésektől…
- konzultációval kezdünk, hogy megismerjünk téged, a vállalkozásod, az iparágad és a célcsoportod
- feltérképezzük a célcsoportod helyzetét, tudnunk kell, mi a legnagyobb problémájuk, mire keresnek megoldást, mi érdekli őket, mi az, amire felkapják a fejüket
- létrehozzuk a TikTok profilod és elvégezzük a szükséges beállításokat, hogy profi alapokra építkezz
- témaötleteket javaslunk a marketing stratégiának megfelelően
- megtervezzük a videókat, megírjuk a forgatókönyveket
- megírjuk a videók szövegeit, marketing szempontokat és az emberi elme működését figyelembe véve
- felvesszük a videókat (egy nap többet, hogy hatékonyak legyünk)
- a felvett anyagokból összeállítjuk a videót – veled együtt, hogy lásd, mi történik, hogy kell kezelni a szükséges programokat
- TikTok, Youtube, + hirdetéshez használható verziókat készítünk
- feltöltjük és megosztjuk a videót, kezeljük a visszajelzéseket
- ha mi kezeljük a hirdetéseidet, átadjuk a hirdetéskezelőnek és felhasználja a következő kampányodhoz
Mindenre megtanítunk – lesd el nyugodtan a kulisszatitkokat!
Eszközök, használt programok, szoftverek, kiegészítők, trükkök, tippek és bennfentes infók – vagyis minden ami ahhoz kell, hogy a videóiddal letarold a piacod!Nyugi… nem csak ellesheted, hanem együtt begyakoroljuk,
amíg könnyedén nem megy!
amíg könnyedén nem megy!
…És hogy mit érhetsz el a videózással?
…azaz nem CSAK a videózással.
Inkább: a kommunikációs stratégiába illeszkedő, marketing szemléletű, tudatosan megtervezett videókkal.
12x-es forgalomnövekedés
Az egyik ügyfelünk 1 év alatt 12x-es bevétel növekedést ért el a marketing stratégiának és a videóinak köszönhetően.
„Rettenetesen nehéz volt elkezdeni és ellenkeztem kézzel lábbal, de ma már egyedül csinálom a videóim és 1 hónap alatt jön annyi megrendelésem, mint addig 1 év alatt”
100.000+ nézettség
Egy másik partnerünk már az első videói egyikével 130.000+ -os nézettséget ért el és számos megkeresést kapott új ügyfelektől.
„Álmomban nem gondoltam, hogy az első videóim egyike nagyobb nézettséget kap, mint az egyik legismertebb magyar orvos bármelyik videója a TikTok-on”
Új ügyfelek
Volt, akinek új szolgáltatásának bevezetését segítették a videók egy teljesen új területen, szűk célcsoporttal, és már 9 videó után megbízók fordultak hozzá segítségül.
„Az első forgatáson lefagyva ültem a kamera előtt, de Richie teljesen elfeledtette velem, hogy felvesszük az egészet és egy könnyed beszélgetésnek tűnt végül a videózás. A mondanivalót mondatról mondatra megírta nekem és úgy összevágta, hogy az eredményt látva nem hittem el, hogy ezt mind én mondtam.
Hova lett a zavart nevetgélés? Hogy lehet, hogy nem adtam fel közben és hogy érte el, hogy büszke legyek arra, ami felkerült a netre? – máig nem értem, de ma már egyszerre 8-10 videót forgatunk le egyszerre és meg sem kottyan”
Lenyűgöző ismertség növekedés
A szakértő státusz és a márkaismertség kombinációja néha meglepi a vállalkozókat, mert olyan elsöprően érkezik, hogy nem is számít rá az ember. István erről számolt be nekünk:
„elképesztő, hogy egyik napról a másikra bemegyek tankolni egy kútra, ahol először járok és felkiált az eladó: „Te vagy az a tetőterasz mester, ugye? Láttam a videód… ha terasz kell, csak hozzád fordulok”
“Én is tudom, hogy kell összevágni egy videót, voltam már ilyen tréningen…”
Szinte minden nap megjelenik egy új TikTok szakértő egy új tréninggel a piacon, gyakran bármiféle marketinges, kommunikációs háttér nélkül. Tudod, mi a legnagyobb baj ezzel?
Az, hogy sokszor pont a lényeg marad ki.
Megtanítanak a TikTok felületének kezelésére, a beállításokra, a videó szerkesztő programok használatára, vágásra, feliratozásra és minden más technikai dologra. Ami persze szuper, de ha végül otthon ülsz és nem tudod átfordítani a tanultakat arra, hogy legyen hozzá értékes tartalom, nem sokat fog érni az egész.
Ha nem tervezed meg, hogy mire használod a megszerzett figyelmet és hova irányítod az embereket, mi lesz a folyamat… akkor az egész csak egy lufi.
Kivéve persze, ha kizárólag a lájkgyűjtés a célod.
Ha nincs vele üzleti célod, akkor szuper!
Tényleg.
Csináld, ami eszedbe jut, ami megtetszik és élvezd az alkotást.
Viszont, ha a vállalkozásod szeretnéd felturbózni, akkor neked a tiktok nem egy videós játszótér,
hanem a marketing rendszered egy fontos eleme.
Használd ki a TikTok-ban rejlő lehetőségeket és tanulj meg magabiztosan videózni!
Jelentkezz egy konzultációra!
Első lépésként töltsd ki ezt a rövid űrlapot és jelentkezz egy beszélgetésre, hogy megismerjük egymást és megnézzük, hogy tudunk együtt dolgozni!
Felteheted a legfontosabb kérdéseidet és beszélünk pár szót a vállalkozásodról, marketingedről is, hogy meghatározhassuk az irányt.
Kiderítjük, hogy…
- neked való-e egyáltalán a videózás,
- tudnánk-e neked segíteni, mit lát a vállalkozásodban egy szakértő 24+ év üzleti tapasztalattal
- megtudod, miről kellene beszélned és konkrét példát is kapsz azonnal
- kiderül, hogy mi minden másra tudod használni a videókat azon kívül, amit elsőre gondol egy vállalkozó.
A kitöltés után felkeresünk és időpontot egyeztetünk. Az első beszélgetés díj- és kötelezettség mentes.
Jelentkezz, mielőtt belevágnál egy haszontalan tréningbe, vagy csinálna neked valaki 10-20 „semmiresemjó” videót horror áron!
Ha csak ennyi haszna lesz a díjmentes beszélgetésnek, hogy ettől megvéd, hidd el… már megérte. Hamarosan találkozunk!
Adatvédelmi nyilatkozat
(új ablakban nyílik meg)