PIMKO 7 – Hogyan építs fel vevőmarasztaló tartalmat?

<<< vissza

1  2  3  4  5  6  7  8

tovább >>>

Mitől maradnak a lehetséges látogatók egy weboldalon?
…és miért lapozgatsz Te is itt ennyit?

Struktúra, tartalom, bizalomépítés

…na ez az, ami nincs benne semelyik oktatóanyagban, mert mindenkinek egyedi.
És én mégis összeraktam egy olyan tananyagot a PIMKO STARTBAN,
amellyel megmutatom részletekbe menően, hogyan csinálom meg az enyémet,
Te pedig ebből a részből le fogod tudni másolni!

Struktúra…

…ugyanis nem mindegy, hogy milyen sorrendben rakod össze a szövegeket.
A legtöbben csak üdvözlik a látogatójukat, felsorolják, mit lehet náluk vásárolni és várják, hogy a vevők a monitor előtt tapsikolva öntsék a pénzt a zsebükbe.

De mit gondolsz? Ha ez olyan egyszerű, miért egy külön szakma ez?
És miért nem gazdag már a környékeden mindenki?

Nos… mivel Te itt vagy, és épp a kapujában vagy egy rendkívüli döntésnek, van esélyed, hogy a Te weboldalad ne csak csalódásokkal teli felemlegetés legyen. Hanem igazi sikersztori.
De ahhoz úgy kell megírnod a szöveget, és olyan sorrendben kell feltölteni, ahogy az emberi elme működik.
Ahogy döntést hoznak az emberek.

 

A weboldalkészítés egyik pillére az a struktúra, amilyen sorrendben kell összeraknod a mondandód az embereknek

Tartalom…

A tartalom megírása talán a legnehezebb. A legtöbben ettől rettegnek. Még azok is, akik jól tudnak kommunikálni élőben. De mégis félnek, ha írni kell. Egyáltalán nem csoda...

A tartalom megírása talán a legnehezebb. A legtöbben ettől rettegnek. Még azok is, akik jól tudnak kommunikálni élőben. De mégis félnek, ha írni kell. Egyáltalán nem csoda…

De talán még nagyobb veszély az, amikor az ember azt gondolja, hogy jól ír, és nem tudja, hogy a jó fogalmazási képesség kevés ahhoz, hogy eladjunk valamit az interneten.
Fontos a jó sorrend és az érzelmekre hatás. Tudnod kell, hogy…

  • mire vágynak a vevőid
  • milyen problémák gyötrik
  • mitől tart a legjobban, mielőtt a terméked / szolgáltatásod megveszi
  • milyen ajánlat való neki
  • milyen előnyökre vágyik

Precízen kell felépíteni az egészet, mert az egyik csak sok rizsa lesz, a másiktól pedig dől a pénz is!

Bizalomépítés…

Ha egy érdeklődő nem vásárol minden logikus érv ellenére, akkor az esetek többségében maradt valami kezeletlen kifogása. A kifogásoktól pedig a legtöbbször olyan dolgok mentesítik, amelyek nagyobb bizalmat építenek benne.

Hogy mik ezek?

Ha nem tudsz felsorolni kapásból 5-6 kifogás kezelő módszert, akkor túl sok érdeklődőnél fogsz elvérezni a weboldal szövegeiddel. A legtöbb vevőnek azonban 7 kifogásnál nincs több. Még ennyi is nehezen jut eszébe valakinek.

Kipróbáljuk? 

A következő oldal végén lesz két űrlap… az egyik a PIMKO START csomag megrendelése, a másik pedig arra van, hogy ha valami miatt mégsem rendelnéd meg. Elmondom a következő oldalon, hogy hogyan használd ezeket!

A PIMKO START csomagból pedig megtudod, milyen bizalomépítő elemeknek kell rendben lennie ahhoz, hogy vásároljanak tőled.

Ha egy érdeklődő nem vásárol minden logikus érv ellenére, akkor az esetek többségében maradt valami kezeletlen kifogása.

Jó, jó… de mennyibe kerül a PIMKO START???

Most már teljesen láthatod, hogy mi minden tartozik bele egy igazán sikerre ítélt internetes megjelenésbe. Ezzel a lapozós módszerrel egy újabb minitréningen mentél végig és ha figyeltél, akkor ezeket kell keresned és tudnod egy weboldalmegrendelés esetén.
Bárhol is rendelnéd meg.

A következő oldalon elárulom, hogy mennyiért kaphatod meg ezt tőlem >>>

<<< vissza

1  2  3  4  5  6  7  8

tovább >>>

Általános szerződési feltételek
– kötbér megállapodás a weboldal tartalmi elemeinek, szövegeinek engedély nélküli másolásához / felhasználásához

Vásárlási feltételek

Adatvédelmi tájékoztató

A weboldal üzemeltetője:

Websiker Ügynökség - a profitáló internetes megjelenés szakértője

Richárd27.hu Kft.
2600 Vác, Gyökér utca 15.
Iroda: +36 20 974 6601

+36 20 974 6601