PIMKO 7 – Hogyan építs fel vevőmarasztaló tartalmat?

1  2  3  4  5  6  7  8

Mitől maradnak a lehetséges látogatók egy weboldalon?
…és miért lapozgatsz Te is itt ennyit?

Struktúra, tartalom, bizalomépítés

…na ez az, ami nincs benne semelyik oktatóanyagban, mert mindenkinek egyedi.
De mégis meg kell tanulnod annak a technikáját, hogy hogyan rendezd össze úgy a weboldalt,
hogy ne akarják egyszerűen otthagyni.

Struktúra…

…ugyanis nem mindegy, hogy milyen sorrendben rakod össze a szövegeket.
A legtöbben csak üdvözlik a látogatójukat, felsorolják, mit lehet náluk vásárolni és várják, hogy a vevők a monitor előtt tapsikolva öntsék a pénzt a zsebükbe.

Te mit gondolsz? Ha ez olyan egyszerű, miért egy külön szakma ez?
És miért nem gazdag már a környékeden mindenki?

Nos… mivel Te itt vagy, és épp a kapujában vagy egy rendkívüli döntésnek, van esélyed, hogy a Te weboldalad ne csak csalódásokkal teli felemlegetés legyen. Hanem igazi sikersztori.
De ahhoz úgy kell megírnod a szöveget, és olyan sorrendben kell feltölteni, ahogy az emberi elme működik.
Ahogy döntést hoznak az emberek.

 

A weboldalkészítés egyik pillére az a struktúra, amilyen sorrendben kell összeraknod a mondandód az embereknek

Tartalom…

A tartalom megírása talán a legnehezebb. A legtöbben ettől rettegnek. Még azok is, akik jól tudnak kommunikálni élőben. De mégis félnek, ha írni kell. Egyáltalán nem csoda...

A tartalom megírása talán a legnehezebb. A legtöbben ettől rettegnek. Még azok is, akik jól tudnak kommunikálni élőben. De mégis félnek, ha írni kell. Egyáltalán nem csoda…

De talán még nagyobb veszély az, amikor az ember azt gondolja, hogy jól ír és nem tudja, hogy a jó fogalmazási képesség kevés ahhoz, hogy eladjunk valamit az interneten.
Fontos a jó sorrend és az érzelmekre hatás. Tudnod kell, hogy…

  • mire vágynak a vevőid
  • milyen problémák gyötrik
  • mitől tart a legjobban, mielőtt a terméked / szolgáltatásod megveszi
  • milyen ajánlat való neki
  • milyen előnyökre vágyik

Precízen kell felépíteni az egészet, mert az egyik csak sok rizsa lesz, a másiktól pedig dől a pénz is!

Bizalomépítés…

Ha egy érdeklődő nem vásárol minden logikus érv ellenére, akkor az esetek többségében maradt valami kezeletlen kifogása. A kifogásoktól pedig a legtöbbször olyan dolgok mentesítik, amelyek nagyobb bizalmat építenek benne.

Hogy mik ezek?

Ha nem tudsz felsorolni kapásból 5-6 kifogás kezelő mondatot, akkor túl sok érdeklődőnél fogsz elvérezni a weboldal szövegeiddel. A legtöbb vevőnek azonban 7 kifogásnál nincs több. Még ennyi is nehezen jut eszébe valakinek.

Kipróbáljuk? 

A következő oldal végén lesz két űrlap… Elmondom a következő oldalon, hogy hogyan használd ezeket!

Egy viszont biztos. Meg kell tanulnod, hogy milyen bizalomépítő elemeknek kell rendben lennie ahhoz, hogy vásároljanak tőled.

Ha egy érdeklődő nem vásárol minden logikus érv ellenére, akkor az esetek többségében maradt valami kezeletlen kifogása.

csak azok a látogatók maradnak viszont
ezektől a lépéseltől weboldalon,
akiket odaküldtél előtte…

tehát az utolsó nélkülözhetetlen  feladat:
A Terjesztés

Pontosan megmutatom, hogyan érdemes beállítani a levelezésed úgy, hogy az márkaépítő legyen és akkor is szerezzen neked megrendelőket, amikor nem is azért levelezel valakivel...

Talán most még úgy gondolod, hogy nem akarsz külön hirdetni.

De hidd el, hogy eljön az ideje, amikor érdemes lesz. Te is egy hirdetésből jöttél talán, amiért pénzt adtam, hogy elérjelek vele. Ha gondolsz a helyes beállításokra már az elején, olyan előnnyel indulsz, hogy a konkurencia csak pislogni fog, amikor elhúzol mellette. És nem is gondolnád, hogy ez nem kell, hogy egy tragikus összeg legyen…

A weboldalad és minden amit fentebb felsoroltam, csak árnyéka lesz önmagának, ha nem juttatod el a leghatékonyabban és a lehető leggyorsabban az emberekhez. Akkor tud csak profitáló lenni egy weboldal, ha vannak látogatói… és a tévhitekkel ellentétben sajnos neeeem, nem találják meg maguktól csak azért, mert fent van az interenten.

 

Megjegyezted az összeset, amire szüskéged van a sikerhez???

Most már teljesen láthatod, hogy mi minden tartozik bele egy igazán sikerre ítélt internetes megjelenésbe.
Holnap küldök egy e-mailt még arról, hogy milyen képességek szükségesek,
vagy milyen szakemberek kellenek neked a sikerhez!

Ezzel a lapozós módszerrel egy minitréningen mentél végig és ha figyeltél,
akkor ezeket kell keresned és tudnod egy weboldalmegrendelés esetén.
Bárhol is rendelnéd meg.

Ezt a lapozós anyagot szerencsére bármikor előveheted és pipálhatod benne a lépéseket.
A következő oldalon csináltam egy rövidített listát és ajánlok egy módszert is, ahogyan mindent egyszerre megszerezhetsz >>>

Gyere velem az utolsó lépésre!

1  2  3  4  5  6  7  8

Általános szerződési feltételek
– kötbér megállapodás a weboldal tartalmi elemeinek, szövegeinek engedély nélküli másolásához / felhasználásához

Vásárlási feltételek

Adatvédelmi tájékoztató

A weboldal üzemeltetője:

Websiker Ügynökség - a profitáló internetes megjelenés szakértője

Richárd27.hu Kft.
2600 Vác, Gyökér utca 15.
Iroda: +36 20 974 6601

+36 20 974 6601

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.


SL_C_23361dd035530_KEY - this is the project key, specific to each project that you add to your Smartlook dashboard SL_C_23361dd035530_SID - this is the session ID, that is assigned to each new session that is being recorded SL_C_23361dd035530_VID - this is the visitor ID, assigned to each new visitor.
  • SL_C_23361dd035530_KEY
  • SL_C_23361dd035530_SID
  • SL_C_23361dd035530_VID

Összes tiltása
Összes engedélyezése