Jógaoktató weboldal újratervezése 7 pontban, ami neked is hasznos lehet…

…ráadásul nem csak akkor, ha neked is Jógaoktatással foglalkozó vállalkozásod van.
“De miért fizetnék érte, mikor értek hozzá?!” – szokták kérdezni elsők között azok, akik a saját maguk fognak weboldal készítésbe. Nos, például azért, mert azt az időt, amit a weboldalad szerkesztésével töltesz, fordíthatod inkább olyan teendőkre, amelyekben nélkülözhetetlen vagy. Így volt ezzel Niki is, aki ugyan tanult már a weboldal készítésről, online marketingről, de jógaoktatóként az idejét szívesebben tölti azokkal a feladatokkal, amelyek személyes jelenlétet követelnek meg tőle és azzal kapcsolatos, amit imád, nem pedig egy muszáj dolog, amit igazából csinálhat más is, nem ritkán professzionálisabban, gyorsabban és szebben. Ezért bízta ránk a weboldal felújítást Niki is. Úgy érezte, hogy az online megjelenése nem azt az igényességet tükrözi, ami kiemeli a tömegből és megmutatja a szolgáltatása minőségét.

Nézd meg hogyan újítottuk fel Niki weboldalát és gyűjts inspirációt, ha a te weboldaladra is ráfér egy kis korszerűsítés…

“Egy átlátható weboldal, amit én is tudok kezelni” – ezt kérte tőlünk Balázs a weboldal felújítás előtt

Sorozatunk újabb részeként ismét egy weboldal felújítás projektet mutatunk be.
Balázs egy olyan egyszerű oldalt szeretett volna, ami megjeleníti az általa nyújtott szolgáltatásokat, ahol az érdeklődők fel tudják venni vele a kapcsolatot és amit ő maga is tud kezelni, később új tartalmakkal bővíteni.
A Websiker Csomag tökéletes választás számára, hiszen ezeket mind biztosítja, a későbbiekben pedig továbbfejleszthető. De nézzük meg részletesebben, hogyan alakítottuk ki az oldalát és milyen lehetőségeket tartogat a jövőre nézve!

Marketing kivitelező akarsz lenni? Akkor a diploma nem lesz elég

Tény, hogy rengetegen szeretnének online marketinggel foglalkozni. Mondhatnánk azt is, hogy a 10 millió online marketing szakértő országa vagyunk. Ami talán nem is csoda, hiszen a kávés laptopos képeket és a jó hangulatú tanácsadásokról szóló posztokat látva vonzóvá válik ez a munkakör és sokan lelkesen vágnak bele, akár előképzettség vagy tapasztalat nélkül is. Pedig ahhoz, hogy tényleg megtaláld a számításaid ezen a területen, tanulnod kell. A diploma után is. Van ugyanis, amit nem tanítanak az egyetemen, viszont tudnod kell, ha marketing kivitelező lennél.
Olvass tovább, ha érdekel, én hogy látom ezt a helyzetet és mit javaslok, ha szeretnéd megalapozni a jövőd már az egyetemi éveid alatt!

Hogyan védheted meg a vállalkozásod egy válság idején?

Egy gazdasági válság soha nem jön jókor. Sokak szerint szinte lehetetlen rá felkészülni. A 2020-as tavaszi vírushelyzet sok vállalkozást megrendített, vagy romba döntött. Vállalkozók tömege hagyta abba tevékenységét és ment el pl. árufeltöltő, vagy futár munkát keresni, hogy kenyeret adjon a családjának. Már épp talán kezdenénk kilábalni belőle.
De egész Magyarország… sőt… egész Európa készül a koronavírus – COVID19 – második hullámára. Az adatok alapján sajnos egyre jobban úgy tűnik, hogy ez elkerülhetetlen!

Mit tehet ilyenkor a vállalkozó, aki talpon akar maradni?
Aki nem akar futár lenni, vagy raktáros a Tescoban, és nem akarja lehúzni a rolót?
Vajon az interetes megjelenéssel hatékonyabb lehet?
Erre kerestem a megoldást, amikor felgyulladt az a bizonyos villanykörte a fejem felett…

Hogyan rendelj domain-t, tárhelyet és kiegészítő szolgáltatásokat weboldalkészítés előtt?

Ha weboldalt készít egy vállalkozó, azt azért már tudja, hogy szüksége lesz domain névre és kell egy tárhely szolgáltatás. Előbb-utóbb az is feltűnik, hogy a böngésző azt írja ki az oldala felett, hogy “nem biztonságos” – amit már nem biztos, hogy tud, hogy miért van, de ilyenkor azért szól a webesének, hogy csináljunk ezzel valamit.

De mi alapján válassza ki egy vállalkozó a weboldalához szükséges eszközöket? Többnyire az dönt általában, hogy melyik, mennyibe kerül. Hol a legolcsóbb? Pedig hányszor megtanultuk már, hogy olcsó húsnak… De mivel erről nem kell sokat tanulni, hogy megvegyük, ezért könnyű rosszul dönteni. Ezért segítek most ezzel a cikkel kicsit, mit vegyél figyelembe, mi miért kell, és hogyan csináld pontosan a megrendelést.

Mi a különbség egy weboldalkészítő és egy Websiker szakértő között?

A weboldalkészítés első lépéseként ki kell választanod azt a kivitelezőt, szakértőt, aki segíteni fog neked a webes kérdésekben és megvalósítja az elképzeléseidet. Rövid keresgélés után rengeteg szakembert fogsz találni, a választás azonban nem könnyű.
Ezért írtuk ezt a cikket, hogy pontosan tudd, kire van szükséged. Eláruljuk, mit várhatsz el jogosan a weboldalkészítődtől és mi az, amivel már nem hozzá érdemes fordulnod…

Hogyan sokszorozd meg kiváló ötleteid?

– avagy mit tesznek a nagyon sikeres emberek, hogy elméjük kapacitása akár megnyolcszorozódjon –

websiker-mesterelme-csoport-1920

Hogyan sokszorozd meg kiváló ötleteid?

Ki segít egy vállalkozónak a fejlődésben? Honnan szedik a sikeres emberek az inspirációt a folyamatos megújulásra? Kire számíthat egy vezető, ha hasznos, építő tanácsra van szüksége? A családra? A barátokra? A jó szomszédságra? Egyik sem jellemző. Sőt! Több gurutól hallani, hogy ha jót akarsz, csak őket ne kérdezd meg arról, hogy…

  • hogy tetszik az új terméked
  • milyen lett a weboldal
  • jó lesz-e reklám, logó, poszter, cégtábla…

Ők nem a célcsoportod általában és nem is gondolkoznak vállalkozói fejjel. Elbizonytalanítanak, de a véleményüket nagyon határozottan zúdítják rád, amitől egészen kivételes ötletek hullanak porba. Maradnak tehát a tanácsadók, szakértők, internetes keresgélések…. vaaaaagy…. Van egy nagyszerű dolog, ami viszonylag új a magyar vállalkozóknak, pedig 75 éves múltra tekint vissza…

Napoleon Hillnek köszönhetjük a Mester Elme csoportok koncepciójának ötletét…

Lényege, hogy a közös intelligenciánk erejével oldjunk meg vállalkozói kihívásainkat. Hogyan zajlik ez a gyakorlatban?

Bizonyos rendszerességgel összejön egy kisebb vállalkozó közösség (6-8-10 fő), akik nyitottak az ötletekre, fejlődésre, hajlandóak figyelni a másikra és segíteni is neki. Számíthatnak egymásra! Mind hasonló vállalkozók, akik azért találkoznak, hogy megvitassák kérdéseiket egy olyan közeggel, akik szintén haladni szeretnének, szintén máshogy látják kicsit a világot, pozitívak és valóban hasznos ötletekkel tudják ellátni egymást! Mik ezek a kérdések? Bármi lehet… reklámok, ügyfélszerzés, termékfejlesztés, kereszt- vagy más marketing kapcsolatok építése, támogató szoftverek, adózás, könyvelés, beszerzés, szállítás… bármi, ami minket, vállalkozókat érint.

“Az emberi agyat abból a szempontból hasonlíthatjuk akkumulátorhoz, hogy időnként lemerülhet, amitől a tulajdonosa csüggedt lesz, elbátortalanodik, kifogy belőle az energia. Ebben a lemerült állapotban az emberi agyat fel kell tölteni, és ennek az a módja, hogy több élettel teli elmével kell kapcsolatba lépnie. “

Tehát az összegyűltek megosztják egymással a gondolataikat, érzéseiket, ötleteiket, problémáikat…

…és a közösség, mint valami közös, mesteri elme, reagál ezekre, aztán mind a felvető, mind a csoportban részt vevők levonhatják maguknak a tanulságokat! Itt mindenki azon “dolgozik”, hogyan tudjuk egymás vállalkozását – és ezzel együtt a sajátunkat is – jobbá, sikeresebbé tenni.

Itt mindenki azon “dolgozik” hogyan tudjuk egymás vállalkozását – és ezzel együtt a sajátunkat is – jobbá, sikeresebbé tenni.

Itt mindenki azon “dolgozik” hogyan tudjuk egymás vállalkozását – és ezzel együtt a sajátunkat is – jobbá, sikeresebbé tenni.

Szívesen tartoznál egy ilyen csoportba?

Képzelj el egy megoldás központú közös gondolkodást! Nem panaszkodást, kilátástalanság szajkózást, mártírkodást, hanem színtiszta ötletelést arról, hogy mit lehet tenni a sikereink érdekében! Egy válogatott csoport kiváló ember! Nem kerülhet be bárki!  Aki bent van, biztos hogy ad valamit Neked is, mert ő is elvárja a segítséget Tőled. Mindannyian törekszünk a másik sikerére, hiszen hogyan várhatnánk el magunk felé a segítséget másként?

“A legsikeresebb gazdasági szervezetek és más ügynöki csapatok hetenként egyszer vagy többször is találkoznak, abból a célból, hogy az egyéni elmék Lángelmévé kovácsolódjanak, amely aztán az egyéni elmék számára néhány napig ösztönzően hat. Általánosságban véve igaz lehet, hogy ezeknek a csoportoknak a vezetői nem értik, mi is történik valójában ezeken a találkozókon. Ám eközben az egyének elméi kapcsolatba lépnek, és feltöltik egymást.”

Miért érdemes egy MesterElme csapat tagjának lenni?

Állítólag először a bizalmikör.hu szedte ezt össze régebben, de én a privatbankar.hu segítségével találtam meg ezt az összesítést. Hadd idézzem tőlük:

  1. Egy exkluzív közösség, ami kölcsönösségen alapul – olyan csoport tagja leszel, ahol a többieknek ugyanannyira szükségük van rád, mint neked rájuk, így a minőségi tapasztalat és tudás megosztása elengedhetetlen minden tag számára.
  2. Szaktanácsadás – Ha egyszer bevonnak egy mesterelmébe, nem fogod azt érezni, hogy egyedül vagy a vállalkozás terheivel a nyakadon, üzleti tanácsadóvá válnak a tagok számodra és vica versa.
  3. Együttműködés –  Előfordulhat, hogy valaki a társaságból tökéletesen illeszkedik a projektbe, amin dolgozol, ugyanígy te is lehetsz a megfelelő segítség valaki számára! A tagok annál az egyszerű oknál fogva terveznek együtt, mert együtt többet érnek el.
  4. Kapcsolatépítés – Hihetetlenül gyorsan elkezdhetsz terjeszkedni egy mesterelme csoport segítségével – új lehetőségeket, kapcsolódási pontokat találtok és ajánlotok egymásnak – és nem kell mondani, az üzleti életben milyen fontos a kapcsolatépítés.
  5. Tanulás – Egy mesterelme csoportban mindenki más képességgel, tapasztalattal és kapcsolatokkal rendelkezik. Ha elmeséled a kihívásaid – szinte biztos lesz valakinek megoldása, vagy jó ötlete számodra, ami neked eszedbe sem jutott addig. De ez mégsem olyan, mint egy osztályterem – ez egy meghitt, színvonalas közösség, ahol interaktívan ötleteltek egymás problémáiról és terveiről.
  6. Gondolkodj nagyban! – Egy mesterelmében való részvétel valóban ad egy Mesterelmét! Túl tudsz lépni a határokon, sokkal tágabb látókörben nézni a dolgokat, észreveszed mások is milyen elképesztő dolgokat csinálnak… ahogy az is tudatosodik benned, mennyivel hatékonyabb lehet a közös munka, ahelyett, hogy egyedül kellene szembenézned a kihívásokkal.

Szerintem nem kell tovább ragozni, miért van itt a helyed…

Beszéljünk arról, hogyan és ki és hogyan kerülhet be:

  • Legyél – lehetőleg egyéni-, mikro- vagy kis vállalkozás tulajdonosa
  • A találkozók Vácon vannak havonta egyszer, ezért fontos, hogy vállald az utazást! – de jöhetsz bárhonnan
  • Legyél haladó, marketing szemléletű, aki előre tekint! – siránkozással, hibáztatással nem jutunk előre és Te sem éreznéd jól magad közöttünk, ha ilyen lennél.
  • Akarj segíteni elsősorban – aztán biztosan Te is megkapod amiért jöttél. De ha azért jössz, hogy mikor térül meg az időm, tutira nem látod meg a lényeget!
Egy mesterelmében való részvétel valóban ad egy Mesterelmét! Túl tudsz lépni a határokon, sokkal tágabb látókörben nézni a dolgokat, észreveszed mások is milyen elképesztő dolgokat csinálnak…

Egy mesterelmében való részvétel valóban ad egy Mesterelmét! Túl tudsz lépni a határokon, sokkal tágabb látókörben nézni a dolgokat, észreveszed mások is milyen elképesztő dolgokat csinálnak…

Helyszín: 2600 Vác, Petőfi utca 24.

A tartalom megtekintéséhez el kell fogadnod az adatkezelési tájékoztatót és a sütik használatát!
Időpont: havonta általában egyszer, a zárt Facebook csoportban közzé tett időpontban! Többnyire pénteki nap lesz, 13-19 óráig rengeteg ötlettel, könnyű vacsorával, frissítővel (alkohol kizárva!).

Létszám: egy találkozót – egyelőre – 6-8 fősre tervezünk. A Facebook csoportba jelentkezhetnek többen és azokból áll össze mindig egy 6-8 fős találkozó majd. Nyilván mindig van, aki nem ér rá, vagy nem tud valamiért eljönni, így fontos, hogy legyen tartalék “játékos”. Jelentkezni foglalási sorrendben lehet alkalmanként.

Téma: a beszélgetés moderátor mellett zajlik, de részben kötetlen. Törekszünk rá, hogy mindenki sorra kerüljön. Fő csapás általában a marketing, kapcsolatok, webes megoldások… de nyitottak vagyunk más kérdésre is!

Költsége: van beugró a teremre, ellátásra, toborzásra… de töredéke egy tanácsadásnak és ha nyitott elmével jössz, garantáltan sokszoros a megtérülés! Bevezető árát a zárt csoportunkban megtalálod! De első körben döntsd el, hogy hasznos lehet neked, vagy sem. Minden más megoldható valahogy…

Jelentkezés: Kérd felvételed zárt Facebook csoportunkba itt:

WEBSIKER – MESTERELME CSOPORT – VÁC

Fontos! Az első lépés a Facebook csoportba jelentkezés, ahol várunk egy rövid bemutatkozást rólad, vállalkozásodról. Az itt meghirdetett időpontra pedig ezután tudsz jelentkezni.

Kérem, hogy legyél aktív tag. Csendben figyelő, hasznos információt leső tagoktól meg kell válnunk egy idő után, mert ha mindenki ezt csinálja, senki sem halad végül!

Ez egy fantasztikus lehetőség, hogy végre olyan emberekkel töltsd az időd, akik pontosan értik miről beszélsz, képesek és akarnak segíteni Neked is, feltöltenek, inspirálnak és sikerbe hajszolnak 🙂 Tényleg! Mit veszíthetsz?

Klikk ide és jelentkezz:

WEBSIKER – MESTERELME CSOPORT – VÁC

Ne feledd ezt a Jim Rohn mondást: “Annak az 5 embernek az átlaga leszel, akivel a legtöbb idődet töltöd”

Maradt még kérdésed?

Írj nekem az űrlap segítségével:

 

 

 

+36 20 974 6601

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.


SL_C_23361dd035530_KEY - this is the project key, specific to each project that you add to your Smartlook dashboard SL_C_23361dd035530_SID - this is the session ID, that is assigned to each new session that is being recorded SL_C_23361dd035530_VID - this is the visitor ID, assigned to each new visitor.
  • SL_C_23361dd035530_KEY
  • SL_C_23361dd035530_SID
  • SL_C_23361dd035530_VID

Összes tiltása
Összes engedélyezése