Talán már hallottál róla, hogy nagy változás van folyamatban az adatkezelési szabványokban. A Google-nél ez elég komolyan befolyásolja a fizetett hirdetések futtatását (is). Miről van szó? Az Európai Unió adatkezelési követelménye kapcsán változtatni kell a weboldalak süti – cookie – kezelési beállításain. Ezúttal azonban úgy döntöttek, hogy a „nagyokra” hagyják a piszkos munkát és a legnagyobb cégekre terhelik a munkát, és őket büntetik meg, ha hirdetni engedik a szabványok betartása nélküli weboldalakat. A Google már lépett is és a követelmény teljesítésére adott határidő már le is járt. 2024.03.06-tól kötelezővé vált a “Google Consent mode v2” szabvány használata mindenkinek, aki Google-termékeket használ a weboldalán. (Google Ads, Analytics, stb) De mi ez, és hogy érinti a magyar weboldal tulajdonosokat?

…ráadásul nem csak akkor, ha neked is Jógaoktatással foglalkozó vállalkozásod van.
„De miért fizetnék érte, mikor értek hozzá?!” – szokták kérdezni elsők között azok, akik a saját maguk fognak weboldal készítésbe. Nos, például azért, mert azt az időt, amit a weboldalad szerkesztésével töltesz, fordíthatod inkább olyan teendőkre, amelyekben nélkülözhetetlen vagy. Így volt ezzel Niki is, aki ugyan tanult már a weboldal készítésről, online marketingről, de jógaoktatóként az idejét szívesebben tölti azokkal a feladatokkal, amelyek személyes jelenlétet követelnek meg tőle és azzal kapcsolatos, amit imád, nem pedig egy muszáj dolog, amit igazából csinálhat más is, nem ritkán professzionálisabban, gyorsabban és szebben. Ezért bízta ránk a weboldal felújítást Niki is. Úgy érezte, hogy az online megjelenése nem azt az igényességet tükrözi, ami kiemeli a tömegből és megmutatja a szolgáltatása minőségét.

Nézd meg hogyan újítottuk fel Niki weboldalát és gyűjts inspirációt, ha a te weboldaladra is ráfér egy kis korszerűsítés…

Sorozatunk újabb részeként ismét egy weboldal felújítás projektet mutatunk be.
Balázs egy olyan egyszerű oldalt szeretett volna, ami megjeleníti az általa nyújtott szolgáltatásokat, ahol az érdeklődők fel tudják venni vele a kapcsolatot és amit ő maga is tud kezelni, később új tartalmakkal bővíteni.
A Websiker Csomag tökéletes választás számára, hiszen ezeket mind biztosítja, a későbbiekben pedig továbbfejleszthető. De nézzük meg részletesebben, hogyan alakítottuk ki az oldalát és milyen lehetőségeket tartogat a jövőre nézve!

Tény, hogy rengetegen szeretnének online marketinggel foglalkozni. Mondhatnánk azt is, hogy a 10 millió online marketing szakértő országa vagyunk. Ami talán nem is csoda, hiszen a kávés laptopos képeket és a jó hangulatú tanácsadásokról szóló posztokat látva vonzóvá válik ez a munkakör és sokan lelkesen vágnak bele, akár előképzettség vagy tapasztalat nélkül is. Pedig ahhoz, hogy tényleg megtaláld a számításaid ezen a területen, tanulnod kell. A diploma után is. Van ugyanis, amit nem tanítanak az egyetemen, viszont tudnod kell, ha marketing kivitelező lennél.
Olvass tovább, ha érdekel, én hogy látom ezt a helyzetet és mit javaslok, ha szeretnéd megalapozni a jövőd már az egyetemi éveid alatt!

Egy gazdasági válság soha nem jön jókor. Sokak szerint szinte lehetetlen rá felkészülni. A 2020-as tavaszi vírushelyzet sok vállalkozást megrendített, vagy romba döntött. Vállalkozók tömege hagyta abba tevékenységét és ment el pl. árufeltöltő, vagy futár munkát keresni, hogy kenyeret adjon a családjának. Már épp talán kezdenénk kilábalni belőle.
De egész Magyarország… sőt… egész Európa készül a koronavírus – COVID19 – második hullámára. Az adatok alapján sajnos egyre jobban úgy tűnik, hogy ez elkerülhetetlen!

Mit tehet ilyenkor a vállalkozó, aki talpon akar maradni?
Aki nem akar futár lenni, vagy raktáros a Tescoban, és nem akarja lehúzni a rolót?
Vajon az interetes megjelenéssel hatékonyabb lehet?
Erre kerestem a megoldást, amikor felgyulladt az a bizonyos villanykörte a fejem felett…

Ha weboldalt készít egy vállalkozó, azt azért már tudja, hogy szüksége lesz domain névre és kell egy tárhely szolgáltatás. Előbb-utóbb az is feltűnik, hogy a böngésző azt írja ki az oldala felett, hogy „nem biztonságos” – amit már nem biztos, hogy tud, hogy miért van, de ilyenkor azért szól a webesének, hogy csináljunk ezzel valamit.

De mi alapján válassza ki egy vállalkozó a weboldalához szükséges eszközöket? Többnyire az dönt általában, hogy melyik, mennyibe kerül. Hol a legolcsóbb? Pedig hányszor megtanultuk már, hogy olcsó húsnak… De mivel erről nem kell sokat tanulni, hogy megvegyük, ezért könnyű rosszul dönteni. Ezért segítek most ezzel a cikkel kicsit, mit vegyél figyelembe, mi miért kell, és hogyan csináld pontosan a megrendelést.

+36 20 974 6601