Websiker tanácsok

HA TE UTÁLOD A ___________, A TIÉD IS UTÁLNI FOGJÁK…

PROFITÁLÓ WEBOLDAL – PÉNZKIDOBÁS NÉLKÜL

Vigyázat, kulisszatitok következik: Az első Websiker könyv kampányomnál érdekes jelenségre lettem figyelmes.
Amikor valaki kéri a kedvezményes hozzájutási lehetőséget, akkor elkérem az e-mail címét, hiszen oda küldöm ki a “módszert”, amivel olcsóbban vásárolhatja meg a könyvet.

Használtuk már sok helyen a receptet, ami elég egyszerű:
a vevőd megadja az e-mail címét CSERÉBE AZÉRT, hogy olcsóbban hozzájusson valamihez. Ezzel fizet gyakorlatilag.
Te pedig azért kéred el, hogy egy bizalmi körrel beljebb kerülhess és levelet küldhess neki – immár “ingyen” (persze itt Te meg az időddel fizetsz azért, hogy elérhesd őt).

A jelenség a következő volt…

“Kérem a kódot, de ne küldjetek levelet!”

– érkezett az elutasítás. Néha csak jelzés értékűen, néha durvábban, 1-1 kifejezetten agresszíven és túlzásokkal spékelve (pl. “minek küldtök 7 levelet egy rendelésről?” – egyébként összesen 4 e-mail állt sorban kiküldésre és persze nem egyszerre.)

Ilyen van, volt és lesz! Ne ijedj meg.

Nem ez az átlag, a vásárlók nagy része hálás és türelmes. A vásárlók egy része megrendelés után nem tud azonnal utalni és azzal, hogy emlékeztetjük rá, újra eszébe juttatjuk, hogy rendelt valamit.
Ezer dolguk van, csöng a telefon, ráírnak a Fészen, benyit valaki az irodába, jön 10 másik e-mail…. – elkerüli a figyelmét. Pont.

Ha viszont Te magad utálod a LEVELEKET, a Tiéd is utálni fogják. Nem elvárható, hogy szívesen olvassák egy olyan vállalkozó levelét, aki maga nem bír ki 4 levelet. Különösen, ha ez egy olyan cégtől jön, aki ilyen kampányokkal foglalkozik.

Tudod mi az én módszerem, mikor tanulok valakitől?

Ha én feliratkozom egy listára, akkor külön mappába rendezem a tréner leveleit, hogy lássam, hogy kommunikál. Képernyőmentéseket csinálok az érkezési oldaláról és próbálok minden apró trükköt ellesni. Kihúzom a fizetést néha a végletekig, hogy MINDEN E-MAILJÉT MEGKAPJAM!

Látnom kell mit ír a korai döntőknek, a halogatóknak, a késlekedőknek, az utolsó pillanatban kapkodóknak… – hiszen így építhetem én is fel a következő kampányomat. Szóval szeresd a feliratkozást, szeresd a leveleket ha olyantól kapod, akitől tanulni érdemes. Ha a 2. levél idegesít, akkor a Tieid sem fogják elolvasni. Sőt… meg sem fogod írni, mondván: “én is utálom a hírleveleket, nem zaklatom a vevőimet”

Tudod mennyi pénz marad az asztalon ezzel???

Az első lépés, hogy sikeresebb lehess az interneten, hogy lecseréled a szemléleted. Ebben (is) segít neked a Profitáló Weboldal – pénzkidobás nélkül könyvem, hogy átállj arra a gondolkodás módra, amely az online világban is sikeres vállalkozókat jellemzi.

Szeretném 2017-ben 5000+ vállalkozóhoz eljuttatni a tudásom, mert hiszem, hogy rengeteget tud segíteni nekik. Ha 3,5 óra olvasást nem ér valakinek, akkor sajnos csak árnyéka lesz önmagának mindig az a cég – vagy esetleg már baromi sikeres a weben is 🙂 – de lássuk be, nem ez a jellemző. A sikeres tulajok még mindig falják a könyveket, még mindig képzik magukat és lesnek minden lehetőséget, hogy mit lehet még megtanulni.

Rendeld meg ezért Te is itt, ha még nincs meg: http://websiker-ugynokseg.hu/profitalo-weboldal-penzkidobas-nelkul/

Ha pedig megvan, gratulálok és kérlek, hogy oszd meg egy vállalkozó ismerősöddel, vagy lepd meg őt 2017-re, hogy sikeresebb legyen az ő új éve is!

Temesvári Richárd
Mikrovállalati Online Marketing Tanácsadó Ügyfelei azok a egyéni- és mikrovállalkozók, akiknek szüksége van egy olyan bizalmasra, aki a pártjukon állva hoz döntést, amikor internetes megjelenéseikről van szó. Kedvenc területe, ahol weboldalkészítések java elvérzik, a legelső lépés: a tervezés. Zászlójára azt tűzte ki: segít sikereket elérni azon pár fős vállalkozásoknak, akik az internet világában elveszettnek érzik magukat.

Szólj hozzá te is!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.