Blog bejegyzések

Ide kerülhetnek a hírek, bejegyzések, akciók, események... amire csak használni akarod a blogot. Az oldalak menüpontban változtathatod a tartalmát, címét!

3+1 KKV online marketing attitüd – sajnos még mindig a +1 a leggyakoribb

3+1 KKV online marketing attitüd - sajnos még mindig a +1 a leggyakoribb
17 éve foglalkozom vállalkozókkal és csupán 4 kategóriába tudom sorolni azokat, akiknek fontos (kéne hogy legyen) az online marketing egyes területei. Az egyes pontokat gyakran sorrendben végigjárják a magyar vállalkozók.
Hogy ki melyik szinten tart, ebből a cikkből könnyű behatárolni és váltani sem nehéz, ha valaki egyből magasabb típusú osztályba szeretne tartozni. Hiszen a haladóbb szemlélet hamarabb hozhat eredményt is!
Vajon Te beletartozol ebbe a 4-be?
Netán kihagytam valakit a számításból?
Lássuk, kik ezek…

2 lehetőséged van az online marketingben – de mindkét esetben 1 dolog szinte elkerülhetetlen

websiker-ugynokseg-online-marketing-websiker-szemi-opt

“Mi a következő lépés Richárd?” – szokták kérdezni az ügyfeleim, amikor elkészül a weboldaluk. Tudod hányszor válaszoltam erre a kérdésre már? Az a helyzet, hogy a legtöbben amikor kész vannak egy weboldallal, elégedetten hátradőlnek, mondván: “Jöhetnek a vevők!”
VIGYÁZZ, ÁTVERÉS! – sajnos ez nem így megy! Egyszerűen nem így működik! Két lehetőséged van, hogy beinduljon az online marketing gépezet és elkezdjen profitot hozni a weboldalad, de ehhez előbb kell még valami. Érdekel, mi az, ami nem hiányozhat sosem?

HA TE UTÁLOD A ___________, A TIÉD IS UTÁLNI FOGJÁK…

PROFITÁLÓ WEBOLDAL – PÉNZKIDOBÁS NÉLKÜL

Vigyázat, kulisszatitok következik: Az első Websiker könyv kampányomnál érdekes jelenségre lettem figyelmes.
Amikor valaki kéri a kedvezményes hozzájutási lehetőséget, akkor elkérem az e-mail címét, hiszen oda küldöm ki a “módszert”, amivel olcsóbban vásárolhatja meg a könyvet.

Használtuk már sok helyen a receptet, ami elég egyszerű:
a vevőd megadja az e-mail címét CSERÉBE AZÉRT, hogy olcsóbban hozzájusson valamihez. Ezzel fizet gyakorlatilag.
Te pedig azért kéred el, hogy egy bizalmi körrel beljebb kerülhess és levelet küldhess neki – immár “ingyen” (persze itt Te meg az időddel fizetsz azért, hogy elérhesd őt).

A jelenség a következő volt…

Egy vagyont elkér havonta a webesem a módosításokért… Mi a teendő?

“Néhány mondatot kellett csak kicserélni és ennyibe kerül?”
“Mi volt ezen másfél óra, hiszen csak egy 5 perces dolgot kértem?”
“Lehúzás az egész weboldal dolog… egy vagyonba kerül üzemeltetni…”

Érezted már Te is magad hasonlóan? Sok tanácsadásomon panaszkodnak ügyfelek ezekkel a problémákkal. De miből adódik ez? Tényleg átverés, vagy más áll a háttérben? Sokaknak akár 100.000 forintokat spórolhat évente ez a cikk, ha a kért munka leadásnál a következő tanácsokat figyelembe veszed!

Mi a mikrocégek online felzárkózásának egyetlen útja?

Van egy réteg a legkisebb vállalkozói szegmensben – egy-néhány fős mikrocégek, egyéni vállalkozók – akik teljesen lemaradtak az internetes bevételszerzésről. Egy felmérés szerint a magyar vállalkozások 56%-nak még nincs weboldala sem. Sokuknak persze már van, levelezik ügyfeleivel, de sajnos egy fityinget sem keres vele, vagy legalább is közel sem térül meg.

Ennek vizsgáltam az okait az elmúlt hónapokban és egyetlen megoldás rajzolódott ki előttem, ami megmentheti őket az egész napos zárva tábla kirakástól. Rájöttem, hogyan sodorják magukat a online-kilátástalanság közelébe és hogy hogyan kerülhetnék el mégis mindezt.

10 szemléletváltó feladat az online világban lemaradt mikrocégeknek

Összegyűjtöttem jó pár konkrétumot, amivel ha sikerülne felülírni az online világban lemaradt mikrovállalkozást vezető emberek fejében, akkor nem kéne hamarosan lehúzniuk a rolót a bolton. Lássuk, mik ezek a “hibás programok”, amik régen bekerültek ezekbe a fejekbe és hogyan lehetne modernizálni őket, hogy újra hasznára váljanak kezelőjüknek. Ezek a programok elavultak és “sírba visznek”, nézd meg a szemléletváltó listát és használj belőle minél többet…

A bizalomépítés mestere csak úgy lehetsz…

Akiben bíznak, attól vásárolnak. Ezért kulcsfontosságú az üzletben, hogy ne puskázd el már az elején valami apró bizalomromboló dologgal, amit nem is nehéz rendbe tenni.

Március elején volt a Bizalomépítés Mestere előadás a 31. Kasza nap – Lezárás tréning keretében. Ha ott voltál, egy egész kiskönyvet kaptál arról, hogy mik a bizalomépítés elemei. Helyenként érintette Tamás is az Online területet, Weiser István pedig kifejezetten a professzionális online megjelenésre fókuszált. Ültek azonban ott páran, akiknek még jól jöhet néhány alapfokú tanács, mert a bizalomépítés mestere nem hibázhat az alapokban sem! Ha nem voltál ott, akkor se csüggedj, ez a bejegyzés neked is segíteni fog. Tehát lássuk, mik az alapfokú bizalomépítési fogások…